Nu tycker jag att det är dags att ni här på Meduza drar igång med att skapa er en egen blogg! Flera av er gillar ju att skriva, JW t ex så vad väntar ni på?
Vi skulle kunna skapa ett rejält nätverk, länka till varandra, rösta på varandra osv. Om vi håller ihop så skulle vi kunna växa och därmed bli helt oslagbara.
Så kom igen nu då! Kör igång!
När ska förresten JW lägga ut lite bilder på sig själv? Det är bara du kvar nu!
På tal om rösta, ni glömmer väl inte?
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/i ... e=19.89748
Vad väntar ni på - Börja blogga!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Nä,vi andra har inte lika tråkiga liv som du,så vi har annat att göra.
-
- Levertransplanterad
Jag skulle inte ha tid att underhålla en blogg och några bilder lär det inte heller bli.
Men vad menar du med att det bara är jag kvar? Den enda jag sett bilder på på den här sidan är du.
Men vad menar du med att det bara är jag kvar? Den enda jag sett bilder på på den här sidan är du.
-
- Levertransplanterad
Rex:
Stackars mig! Buhuuu!
Hur fan ska jag kunna leva med detta? Jag måste nog öka på min dos av dårpippimedicin för att orka ta mig igenom denna vetskap.
Snyft! Hulk! Ynk!
Nej just det, hur kunde jag glömma? Jag har ju ingen husvagn att sitta i, inga skulder och amorteringar att betala av och ingen gräsmatta som måste klippas.Nä,vi andra har inte lika tråkiga liv som du,så vi har annat att göra.
Stackars mig! Buhuuu!
Hur fan ska jag kunna leva med detta? Jag måste nog öka på min dos av dårpippimedicin för att orka ta mig igenom denna vetskap.
Snyft! Hulk! Ynk!