Kom på en sak. När jag började lyssna på Eddie så trodde jag att det var olika personer som gjorde rösterna i sktecherna. Det var inte förrän jag läste att Eddie gjorde allt själv som det solg mig att det var samma person.
Hur är det med er, märkte ni att det var Eddie som gjorde alla röster direkt eller trodde ni det var olika personer? Tänkte att det kunde vara roligt med en liten undersökning.
Eddies alter egon...
Eddies alter egon...
Nja, när jag började lyssna p åEddie var det bara cd-skivorna man hade, och där var det inte så mycket sketcher. men jag tror jag förstod att Eddie gjorde rösterna åt både Börje och Sven.
Men senare när min kompis fick en massa kassetter av sin bror, då kunde vi nästa sitta en hel dag och bara lyssna. men då tror jag inte att jag tänkte så mycket på vem som gjorde rösterna.
Men senare när min kompis fick en massa kassetter av sin bror, då kunde vi nästa sitta en hel dag och bara lyssna. men då tror jag inte att jag tänkte så mycket på vem som gjorde rösterna.
Skitarna ska va' lika långa i år
Eddies alter egon...

Eddies alter egon...
Han var ju en mästare på att göra olika röster så det tog väl ett tag innan man förstod att det var Eddie som gjorde alla röster 

-
- Levertransplanterad
Eddies alter egon...
jag blev itutad något rykte utav min vän Peter Behrens (Original-Olov i Tôrparkusiner), att "Ljungbacken" röst skulle göras utav Eddies brorsa: Jimmy. Det trodde jag väl i några år, tills jag köpte "Privat Pirat" och hörde en "Ljungbacken-liknande röst" i sketchen "Vasaloppet".
Börje och Sven GISSADE jag, att det var han, men jag kan inte höra något direkt spår utav originalrösten. Då är det lättare och hitta det i alla de otaliga skåningar och de små skinntorra flaxande skinnbitarna, som han gjorde under åren.
Börje och Sven GISSADE jag, att det var han, men jag kan inte höra något direkt spår utav originalrösten. Då är det lättare och hitta det i alla de otaliga skåningar och de små skinntorra flaxande skinnbitarna, som han gjorde under åren.