Studenten, jippi!!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Studenten, jippi!!
Ja nu jävlar, idag tar jag studenten, dettar har jag sett fram emot bra länge nu. Ska iväg på champangefrukost om en halvtimma, ha det bra allihopa, förhoppningsvis skriver jag lite här när jag kommer hem någon gång sent i natt 

Studenten, jippi!!
Grattis!
Studenten, jippi!!
Trevligt!
Välkommen ut i det riktiga livet. Nu börjar ett rent helevete
Nejdå, du kommer bli glad att skoltiden är över. Det är inte så tokigt att arbeta, faktiskt.
Välkommen ut i det riktiga livet. Nu börjar ett rent helevete

Nejdå, du kommer bli glad att skoltiden är över. Det är inte så tokigt att arbeta, faktiskt.
-
- Levertransplanterad
Studenten, jippi!!
Tackar, tackar.
Nu är dagen efter
, jag mår la sådär, känner mig lite snurrig och illamående och kan knappt prata låter som en döende papegoja. Men det var roligt igår i alla fall. Nu får jag försöka samla nya krafter för jag börjar jobba på måndag.
Nu är dagen efter

-
- Levertransplanterad
Studenten, jippi!!
Skönt att se att du inte ligger samhället till last och att du börjar återbetalningen av din svindyra skolgång direkt.E-M wrote:Nu får jag försöka samla nya krafter för jag börjar jobba på måndag.
Se till att fortsätta jobba hårt som fan resten av livet också så att det finns pengar till en rejält tilltagen pension åt mej när den tiden kommer

Studenten, jippi!!
Fy fan för studenten. Avskaffa skiten! Ställ upp alla studenter på ett led och slå ner dem en och en.
Nej, då, så illa vill jag inte studenterna. Anledningen till att jag skrev så var att jag har varit chaufför hela natten åt en som tog studenten, och sedan skulle jag upp och sätta plant på morgonen klockan fem. Det blev bara en halvtimmes sömn innan jag skulle ut i skogen. Men Nu har jag sovit någon timme, så jag är lite piggare (och gladare).
Grattis, EM!

Grattis, EM!

Skitarna ska va' lika långa i år