Nedräkningen har börjat...
Ja, det kan man undra... Här verkar ingen minnas nånting...

har jag gjort varje år nu men kommer i år att ta till extra
då han ju skulle blivit 60 bast!
Fredag 4 juli Evert i studion 16-22
Lördag 5 juli Evert i studion 14-24
Lyssna här 4 & 5 juli http://vlt.abcdn.net/radioPlayer/radio.html
/Evert Lundin
[url=http://www.evertlundin.se]www.evertlundin.se[/url]
Last edited by ronka on 06 Jun 2008, 17:44, edited 1 time in total.
Ja fan vad tiden springer iväg. Är ju drygt 6 år sen han lämnade jordelivet men det känns inte som det var så längesen.
Synd att många här verkar ha black-out angående speldatum i alla fall.
Ska försöka komma ihåg att lyssna på din radio Evert dom dagarna. Ett trevligt instiativ må jag säga.
Det är väl förresten du som interljuvade Peter Melin från Roaring Cadillacs och Hasse i The Errols för några år sedan?. har du interljuvat fler personer med anknytning till eddie? eller har du planer på att göra det? Skulle vara trevligt med en interljuv med Björn Melin också. Han och Peter turnerade ju med Eddie från ca runt 91-92 ungefär, fram tills han dog. Ganska många år så dessa bröderna skulle man gärna svinga ett par bägare och prata minnen med.
Synd att många här verkar ha black-out angående speldatum i alla fall.

Ska försöka komma ihåg att lyssna på din radio Evert dom dagarna. Ett trevligt instiativ må jag säga.
Det är väl förresten du som interljuvade Peter Melin från Roaring Cadillacs och Hasse i The Errols för några år sedan?. har du interljuvat fler personer med anknytning till eddie? eller har du planer på att göra det? Skulle vara trevligt med en interljuv med Björn Melin också. Han och Peter turnerade ju med Eddie från ca runt 91-92 ungefär, fram tills han dog. Ganska många år så dessa bröderna skulle man gärna svinga ett par bägare och prata minnen med.

vilken dag är den 17 då 

Det är nästa tisdag, om drygt en vecka. Dagen då Errol skulle fyllt 60 år om han levt.
Om allt går enligt schemat så är jag ledig på tisdag, då ska jag fylla MP3:n med Eddie Meduza och koppla in den till bergsprängaren och gå ner på stan å dela med mig av hans ljuva stämma