Fredag igen!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Fredag. Ikväll blir det... Pizza såklart! Och film. Och stenhårt porr... Nej va fan skriver jag! Jag ska naturligtvis surfa och besöka trevliga forum, skrivarsiter m.m.
Imorgon smäller det! I morgon ska jag dricka sprit! Det var mycket länge sedan.
Jag startar upp klockan ett på dagen, det har jag bestämt.
Verkar kul, eller hur?
Nej, inte så jävla roligt som det låter. Jag ska nämligen träffa min flickvän... Hon vill att vi ska träffas kl ett på en uteservering och äta fin middag och dricka några glas cider. Tror hon ja!
Jag klarar inte av att "dricka några glas cider" och framför allt: Är det något jag har svårt för så är det att besöka serveringar som är fulla med människor när jag är nykter.
Därför så kommer jag att starta upp lite lätt med några järn här hemma i lägenheten innan jag möter henne på stan. Välfylld fickplunta kommer jag naturligtvis att ha med mig också.
Sedan kommer jag att gå ut stenhårt med en gång genom att för varje cider jag beställer in så kommer det även att bli en sexa vodka. Då ska jag nog ta mig igenom denna dag.
Oj så glad hon kommer att bli!
Imorgon smäller det! I morgon ska jag dricka sprit! Det var mycket länge sedan.
Jag startar upp klockan ett på dagen, det har jag bestämt.
Verkar kul, eller hur?
Nej, inte så jävla roligt som det låter. Jag ska nämligen träffa min flickvän... Hon vill att vi ska träffas kl ett på en uteservering och äta fin middag och dricka några glas cider. Tror hon ja!
Jag klarar inte av att "dricka några glas cider" och framför allt: Är det något jag har svårt för så är det att besöka serveringar som är fulla med människor när jag är nykter.
Därför så kommer jag att starta upp lite lätt med några järn här hemma i lägenheten innan jag möter henne på stan. Välfylld fickplunta kommer jag naturligtvis att ha med mig också.
Sedan kommer jag att gå ut stenhårt med en gång genom att för varje cider jag beställer in så kommer det även att bli en sexa vodka. Då ska jag nog ta mig igenom denna dag.
Oj så glad hon kommer att bli!
Fredag igen!
Känns som torsdag idag då jag har tenta imorgon klockan 8.00
Sista förstagångstentan!
Fast jag har några efter mig också...
Men ikväll blir det i alla fall att se 250 kg kärlek! Synd att jag kan dricka massa öl till, fast jag kommer ju å andra sidan komma ihåg spelningen.

Men ikväll blir det i alla fall att se 250 kg kärlek! Synd att jag kan dricka massa öl till, fast jag kommer ju å andra sidan komma ihåg spelningen.

Fredag igen!
Idag har jag varit ledig från jobbet, och gjort lite allmänt nyttigt. Imorgon blir det ut med båten; bada och grilla på en fantastisk skärgårdsö. Det du, Rex. 

Fredag igen!
Ja för fan! Heter det Starköl så ska det ju fan vara starkt också.Är inne på 2:a Kopparbergs 10% nu.
Drack c:a 20 cl Cognac tidigare.
Och sen blir det ett helrör Dworek Vodka från Polen.
Dworek kvalitetsvodka från nordpolen! Perfekt om man vill bjuda kvarterets 14-åringar på en skön fest

Last edited by hakan on 31 May 2008, 00:25, edited 1 time in total.
Fredag igen!
Jag dricker sällan öl under 7,2% då ska det vara nåt extra speciellt i så fall. Errol visste hur en slipsten ska dras, hur järnet ska smidas och hur man går över ån efter slidaSjälvklart ska starköl vara starkt.
Kan berätta att jag hört från säker källa att Guden Errol själv nästan uteslutande drack öl i 7%-klassen.
Han tyckte visst dom andra smakade lite "vattniga".

Fredag igen!
on 05/30/2008 at 23:40:34, Martinsson wrote:Så kuken blir nog ganska slak framemot småtimmarna.
[/quote]
Räcker det inte att du tänker på Amy så blir det råbånge

Räcker det inte att du tänker på Amy så blir det råbånge

Fredag igen!
Här är hon, only for you!OOOOOOHhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................
KKKKKKKKUuuuuuuuuuuuuuuuukkkken stååååååååårrrrrrrrrr......................!!!!!!!!!

Fredag igen!
Hahaha!! du är ju galen 
Nu har jag skrivit min tenta så det börjar bli dags att korka upp när som. Skål!!

Nu har jag skrivit min tenta så det börjar bli dags att korka upp när som. Skål!!
Fredag igen!
Nu har jag varit på bolaget och provianterat så att jag har att dricfka ett tag framöver. Men frågan är bara när det ska drickas. Jag kan ju inte dricka allt på en gång, eller kan jag det? Det blir åtmiståne ett par öl till maten i kväll.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fredag igen!
Jag firade nationaldagen på BB med min sambo och vår nyfödda son!
Nykter kan tilläggas
Nykter kan tilläggas

Fredag igen!
on 06/08/2008 at 19:40:51, wiking wrote:Jag firade nationaldagen på BB med min sambo och vår nyfödda son!
Nykter kan tilläggas
[/quote]
Oh,d et var det jävvligaste! På självaste nationaldan också. Stort grattis!
Nykter kan tilläggas

[/quote]
Oh,d et var det jävvligaste! På självaste nationaldan också. Stort grattis!
Fredag igen!
Grattis Wiking! Det datumet känns tajmat in i minsta detalj.. 

Fredag igen!
Många grattis!!

Fredag igen!
Hehe han kom faktiskt den 5e, men vi var kvar på BB tills på lördag 
Tack ska ni ha allihop

Tack ska ni ha allihop