Josey?
Moderator: hakan
Josey?
Jadu... nån sorts semester gissar jag... Kanske är han ute och reser?
-
- Levertransplanterad
Josey?
Jag har ju för helvete skrivit en helt egen resetråd om att jag skulle resa till Tunisien.
Där har jag varit i två veckor nu och blivit svindlad av araber och klivit i kamelbajs. Förutom då att solen lyst, vattnet var varmt, ölen billig och maten god.
Där har jag varit i två veckor nu och blivit svindlad av araber och klivit i kamelbajs. Förutom då att solen lyst, vattnet var varmt, ölen billig och maten god.
-
- Levertransplanterad
Josey?
Samma sak som du säjer om allting annat.rex wrote:HA! Där ser du,vad är det jag säger om resetrådar![]()
Gnäll, gnäll, gnäll och mera gnäll.
Resetrådar är toppen, det skulle behövas många, många fler.
-
- Levertransplanterad
Josey?
JW:
Det har du rätt i!
Hur var det annars, hade jag rätt om Tunisien? Det var ju ett antal år sedan jag var där men jag skulle tro att det är på samma snuskiga stenåldesnivå fortfarande, och då ska man komma ihåg att Tunisien är arabvärldens mest liberala land (!)
Det har du rätt i!
Hur var det annars, hade jag rätt om Tunisien? Det var ju ett antal år sedan jag var där men jag skulle tro att det är på samma snuskiga stenåldesnivå fortfarande, och då ska man komma ihåg att Tunisien är arabvärldens mest liberala land (!)

-
- Levertransplanterad
Josey?
Vädret, stranden och hotellet var fantastiska. Maten var tyvärr bara sisådär om man inte gick på ganska dyra restauranger dock hade de jättegoda inhemska viner. Folket upplevde jag faktiskt som lite mindre påflugna och jobbiga än i Turkiet även om de var lite arroganta, men det beror nog mest på att de har varit en fransk koloni och har fått drugheten av fransmännenGammalHardrockare wrote:JW:
Det har du rätt i!
Hur var det annars, hade jag rätt om Tunisien? Det var ju ett antal år sedan jag var där men jag skulle tro att det är på samma snuskiga stenåldesnivå fortfarande, och då ska man komma ihåg att Tunisien är arabvärldens mest liberala land (!)![]()