Josey Wales:
Visa mej en stad (i Sverige) där jag kan hyra en 5 rummare på 120 kvm i två plan med egen tomt (förvisso liten) för 6000 så skall jag äta en skål med hundskit och kalla det glass.
Men poängen är att jag
behöver inte bo på det viset. Jag har ordnat det så för mig att jag kan bo billigt och bekvämt mitt i stan för en billig penning.
Jag behöver inte fem rum och en jävla tomt som måste underhållas, klippas, trimmas, spadvändas och fan och hans mormor.
Fast du kanske inte är van att få mothugg längre, nu när du har din egen fanatiska fan club som kommenterar på din blogg. Där finns ju ett gäng som reservationslöst håller med om och hyllar allt du skriver
Men jag har ju sagt åt dig att du också ska starta en blogg. Du gillar ju att skriva och utav vad jag har läst hittills så kan du skriva. Kör hårt!
Du har aldrig funderat på hur långt du kan gå utan att tappa din mest hängivna lärjungars villkorslösa beundran?
Jag skriver inte för att få beundrare, däremot är det kul att bli läst. Det är skillnad på att vilja få läsare och att vilja få beundrare.
Det jag skriver ska ses som enkel underhållning, som skithuslitteratur och tydligen så går det hem, speciellt hos unga killar och tjejer. Du skulle bara veta hur mycket jävla e-post jag får från dem! De skriver att de trodde att de var ensamma om att känna som mig osv.
DET TYCKER JAG DÄREMOT ÄR JÄVLIGT KUL!
Tänk om jag själv hade känt att jag inte var ensam om att känna som jag gjorde när jag var ung.