Jag har redan skickat E

Nästan 800-sidor fyllda med alla möjliga möjligheter och omöjligheter. Den kan nog uppfattas, som "flummig" utav vissa och skiljer sig ganska mycket ifrån det jag gjort, annars. Den bitande samhällskritiken finns ju naturligtvis där med kampen emot etablisemangens skövlingar och våldtäkter på Moder Natur, men efter tolv kapitel gör allting en helvänding och förvandlas till något helt annat. En resa till en "Verklighet" bortom vår egen med trolldom, påhittad teknologi och allahanda andra saker.

Ja, det här omslaget kunde jag inte ladda upp, då det inte passade till deras s.k. mallar, så det fick bli en ganska steril grå sak, som liknade naturmaterialet ifrån något träd eller så. Det var kanske en liten besvikelse.
Ja, nu blev ju priset i mastigaste laget, då tryckkostnaden sköt i höjden. Det var inte alls gratis, som "Gammal hårdrockare" sade, utan "blidde" en hel del. Själv tjänar jag bara trettio spänn per såld bok, men det är ju viktigast, att jag får några läsare.
Så, om någon emot förmodan skulle säga: "Det här kanske är nått", så kan denne gå in på sidan och beställa ett exemplar utav min bok.
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=12707
Tack för ordet! Och missa inte Evert Lundins radioprogram imorgon!