Fredag igen!
Moderator: hakan
Fredag igen!
I kväll tänkte jag spela Tv-spel och dricka jägermaister (eller hur fan det nu stavas
)

Skitarna ska va' lika långa i år
Fredag igen!
Hur fasen kan denna dåliga dryck blivit så poppis? Smakar hostmedicin.....
Fredag igen!
Jag har nog inte smakat hostmedicin tror jag. Åtminstone inte de senaste 16 åren.
Fredag igen!
Om du tänker på Cocillana Etyfin, så har de ungefär samma effekt också..Hur fasen kan denna dåliga dryck blivit så poppis? Smakar hostmedicin.....

Allt kan säljas med tillräckligt mycket reklam.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Personligen så anser jag att allt smakar lika jävla illa så det har ingen betydelse för mig vad jag dricker, bara jag blir full.
Brännvin är enklast och billigast, därför dricker jag oftast det.
Brännvin är enklast och billigast, därför dricker jag oftast det.
Fredag igen!
Sannerligen en krass och oromantisk syn på allas vår vän alkoholen.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 09/19/2008 at 19:12:19, rex wrote:Hur fasen kan denna dåliga dryck blivit så poppis? Smakar hostmedicin..... [/quote]
Du sa det.
Jägermeister är dynga extraordinaire om du frågar mej.
Du sa det.
Jägermeister är dynga extraordinaire om du frågar mej.
Fredag igen!
Det är bra om man är förkyld.
Det är också gott om man ska göra en u-båt.
Det är också gott om man ska göra en u-båt.
Fredag igen!
Jag drack Jägermeister igår, det står att den ska serveras mycket välkyld. Förmodligen för att kyla tar bort smak, alltså - ju kallare desto mindre jävligt smakar den!
Personligen tycker jag att det finns mycket godare former av alkohol, men det är berikande med viss variation.
Jägermeister är förmodligen mest WT som dricker, för att använda ett av Rex uttryck.
Personligen tycker jag att det finns mycket godare former av alkohol, men det är berikande med viss variation.
Jägermeister är förmodligen mest WT som dricker, för att använda ett av Rex uttryck.

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Förbannade söndag! Men det har varit en helt ok helg i alla fall. I fredags drack jag mig full och hade sex, två gånger t o m!
I lördags slöade jag vid datorn, klämde i mig två pizzor, Grandiosa, Big One classic, en påse Kinapuffar, en halvliter chokladglass, en liter mjölk med banansmak och som avslut en påse chips som jag egentligen inte gillade.
En helt ok helg. Nu är det två veckor kvar tills nästa lediga helg...
I lördags slöade jag vid datorn, klämde i mig två pizzor, Grandiosa, Big One classic, en påse Kinapuffar, en halvliter chokladglass, en liter mjölk med banansmak och som avslut en påse chips som jag egentligen inte gillade.
En helt ok helg. Nu är det två veckor kvar tills nästa lediga helg...

Fredag igen!
GH: Ursäkta om jag tränger mig på, men var inte du singel nyss?
Fredag igen!
Han har väl inte sagt något annat?! Sex behöver man mig veteligen inte vara ihop med någon för att ha? Faktum är att man får mindre sex om man har ett förhållande, än om man är singel och knullar runt.GH: Ursäkta om jag tränger mig på, men var inte du singel nyss?

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Långpanna:
Min flickvän gör slut lite då och då, nu har hon kommit tillbaka.
Du vet, fruntimmer...
Min flickvän gör slut lite då och då, nu har hon kommit tillbaka.
Du vet, fruntimmer...
Fredag igen!
on 09/21/2008 at 20:17:26, GammalHardrockare wrote:Förbannade söndag! Men det har varit en helt ok helg i alla fall. I fredags drack jag mig full och hade sex, två gånger t o m! [/quote]
Var du full två gånger eller hade du sex två gånger?
Eller kanske rentav båda två? 
Var du full två gånger eller hade du sex två gånger?

Fredag igen!
Fredag igen. Jag har inhandlat öl och tänkte tillbringa en kväll framför datorn.