Kommer upp på morron och skall kolla av lite nyheter. Möts bla av denna rubrik: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1567405.svd
Parat med fakta om landet osv,osv.
Nog begriper jag att de har ett elände i många stater i Afrika,men allvarligt talat: Vem bryr sig,egentligen?
Alltså,allvarligt......
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Alltså,allvarligt......
Tja, det var ju inte mycket i artikeln som man inte redan visste om förhållandena i Afrika söder om Sahara.
Jag gillar i alla fall beskrivningen av formen på landet.
"Det tätbefolkade, torra landet påminner till formen lite om en giraff som står på bakbenen."

Jag gillar i alla fall beskrivningen av formen på landet.
"Det tätbefolkade, torra landet påminner till formen lite om en giraff som står på bakbenen."

-
- Levertransplanterad
Alltså,allvarligt......
Jag har länge funderat på att skaffa mig ett fadderbarn i Afrika. Nu blir jag väl avrättad av forumets högermilis.
För övrigt så kan jag tala om att jag var hos min tandhygienist idag. Inte ett enda hål!
För övrigt så kan jag tala om att jag var hos min tandhygienist idag. Inte ett enda hål!
Alltså,allvarligt......
Nädå,bara bra om dina privata pengar går dit,då kan man ju hoppas i alla fall att det blir nån skattekrona mindre,även om det är fåfängt.GammalHardrockare wrote:Jag har länge funderat på att skaffa mig ett fadderbarn i Afrika. Nu blir jag väl avrättad av forumets högermilis.
-
- Levertransplanterad
Alltså,allvarligt......
Absolut inte. jag är väldigt välvilligt inställd till välgörenhet på frivillig basis. Bra initiativ av dej där!GammalHardrockare wrote:Jag har länge funderat på att skaffa mig ett fadderbarn i Afrika. Nu blir jag väl avrättad av forumets högermilis.
Det jag inte tycker om är att kasta mina skattekronor i gapet på SIDA så att de kan sprida dem till olika terroristorganisationer helt utan urskillning och kontroll.
-
- Levertransplanterad
Alltså,allvarligt......
JW:
Nu är vi helt överens!
Nu är vi helt överens!