Eddie-hemsida
Eddie-hemsida
hans uttal är ju riktigt bra, och lättförstått. tycker jag, bara att han sluddrar lite i den låten 

-
- Levertransplanterad
Eddie-hemsida
on 10/06/2008 at 22:41:31, Hakan wrote:150 kr? Http://www.one.com Jag använder dem till flera domäner och har aldrig haft några problem.
Edit: Som en FUNGERANDE variant av Loopia. [/quote]
Fast i det priset ingår väl inte webbhotel utan bara domännamn? Och domännamnen har jag redan via Loopia. Jag hade väldigt tur när jag beställade webbhotelet förra året. Loopia hade ett erbjudande så det kostade bara ett par hundra för domännamn plus webbhotell för 12 månader.
Väntar på att det ska komma ett nytt erbjudande. Förhoppningsvis kanske de har något liknande erbjudande när julafton närmar sig.
Edit: Som en FUNGERANDE variant av Loopia. [/quote]
Fast i det priset ingår väl inte webbhotel utan bara domännamn? Och domännamnen har jag redan via Loopia. Jag hade väldigt tur när jag beställade webbhotelet förra året. Loopia hade ett erbjudande så det kostade bara ett par hundra för domännamn plus webbhotell för 12 månader.
Väntar på att det ska komma ett nytt erbjudande. Förhoppningsvis kanske de har något liknande erbjudande när julafton närmar sig.
Eddie-hemsida
På one kostar webhoteller 12 kronor i månaden. Lägg tull 150 kronor för domänen och man kommer riktigt billigt undan
Eddie-hemsida
Tack LP,Fast i det priset ingår väl inte webbhotel utan bara domännamn? Och domännamnen har jag redan via Loopia. Jag hade väldigt tur när jag beställade webbhotelet förra året. Loopia hade ett erbjudande så det kostade bara ett par hundra för domännamn plus webbhotell för 12 månader.
Det var just priset för webhotell som jag avsåg.

Eddie-hemsida
Även jag använder One.com. Jag tycker den funkar bra, och 3 Gb för 12 kronor i månaden är ju inte helt fel.
Trevlig hemsida du har, Em! Hoppas du har tid och lust att någon gång färdigställa den.
Trevlig hemsida du har, Em! Hoppas du har tid och lust att någon gång färdigställa den.
Skitarna ska va' lika långa i år