Laila
Laila
satt och kollade på eniro efter en kompis adress
jag hittade hans adress men det sjukaste är att jäg fick fler svar på min sökning, bland annat på en laila magnusson, som bor i älmhult
vem vet. det kanske är eddies gamla fru?, kollar man runt omkring älmhult så ligger ju bland annat rävemåla i närheten
jag hittade hans adress men det sjukaste är att jäg fick fler svar på min sökning, bland annat på en laila magnusson, som bor i älmhult
vem vet. det kanske är eddies gamla fru?, kollar man runt omkring älmhult så ligger ju bland annat rävemåla i närheten
Last edited by felix on 15 Jan 2006, 15:17, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Laila
Om det är Leila du tänker på så har hon aldrig varit gift med Eddie de träffades 1994 och har varit ihop hela tiden, tills Eddie sorgligt nog gick bort. Och heter hon inte Leila Bergendhal eller tänker vi på två olika Leila jag känner bara till den Leila som var Eddies senaste flickvän hon som han fick Erik med. Eller finns det fler Leila?
Laila
ingen aning.
reagerade mest på att det bara var ett par km från rävemåla
reagerade mest på att det bara var ett par km från rävemåla
-
- Levertransplanterad
Laila
Men, det uttalas väl med A? Jag har hört Eddie, själv, uttala det så, så jag har alltid sagt Leila med A. Fast det kanske är fel?
Laila
Ehm... ja ha han gjorde det i början och de flesta har alltid sagt det med A.. Men sen så ville jag hellre uttala det med E eftersom jag tycker det låter coolare 
Att han sen började säga med E vittnar låten Leila lilla om
Men.... som en kompis som heter Anne, där E ska höras, får heta både Ann (e) med stumt E eller Anna... och hon säger som jag "lystrar till allt" Man vänjer sig

Att han sen började säga med E vittnar låten Leila lilla om

Men.... som en kompis som heter Anne, där E ska höras, får heta både Ann (e) med stumt E eller Anna... och hon säger som jag "lystrar till allt" Man vänjer sig

Laila
Jag som heter Thomas i verkligheten har lite samma problem fast tvärt som. Det blir ett hesike när folk uttalar h:et...