Amerikansk upptäcksresande?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
whonka
Periodare

Post by whonka »

grr wrote:Hej! Minns inte om det är i "Privat Pirat" eller "Nya tider" som Laila sitter och ska berätta en rolig historia om en amerikansk upptäcksresande som ska åka till Afrika för att negrerna har så stora kukar. Eddie avbryter dock henne och säger att publiken redan hört denna. Någon som kan fortsättningen på historien så man kan berätta den för folk? Image
Jag har också velat höra fortsättningen på denna!
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Detta har ju inte med denna historian att göra men jag kom att tänka på denna när jag läste om historier. Ni vet den där han drar på ett kassettband, om han som dänger kuken i däck så båten får slagsida. Den är jävligt rolig. Har ni hört den någon annan stan's? eller var det Eddie som kom på den själv, har dock aldrig hört den förrän Eddie drog den på det där kassettbandet (kommer inte ihåg vilket) så jag tror att Eddie kom på den själv.
leila

Post by leila »

Hmm.. hade ni hört slutet eller... ska jag dra det? Image
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Ja det hade varit roligt Image

Vet du om den där historien som Errol berätta om båten som får slagsida är Errols egen eller om han har hört den någonstans? Den är förbannat rolig Image Image
leila

Post by leila »

Vet ej var den kommer ifrån exakt.. Men jag ska i alla fall dra slutet på Amerikanska upptäcksresanden.. som jag lärdew mej nån gång i högstadiet och har berättat för alla.. därav Errols tröttad på den Image I alla fall.. Han kom till en by där de hade ända ner till knäna, han glodde men infödingen sa: Det här är inget, åk upp till bergen, där har de ännu större.. Han åkte upp till bergen och där hade de ner till fötterna.. han glodde.. men infödingen sa: Det här är inget, åk ner till havet där har de ÄNNU större.. Han åkte ner till havet, där kom en man upp ur vattnet med dasen hängandes flera meter bakom.. han GLODDE.. Mannen i vattnet utbrast: Vad glor du på, brukar inte din också krympa när du badar? Image
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

He he Image
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

Haha den får man lägga på minnet Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Post by 2meterhansson »

Ja den var bra.

När vi ändå skämtar om kukar kan väl jag dra en tvärtemot.

En patient kommer in till doktorn och säger:
-Lova att inte skratta.
-Naturligtvis, jag har arbetat som läkare i 20 år och har aldrig skrattat åt en patien.
Patienten drar då av sig byxorna och kalsongerna och visar det minsta könsorganet läkaren har sett...Det är inte större än korken på en kulspetspenna!!
Läkaren kämpar för att inte skratta men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack.
I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger:
-Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mig. Jag lovar att det inte kommer hända igen.
Okey, vad var problemet?
Patienten säger:
-Den är svullen...
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Ha, ha, ha! Det var roliga historier, det. Men roliga historier blir mycket mer skoj, när man hör dem muntligt istället för, att läsa dem i text. Ja, åtminstone, tycker JAG detta. Det kanske är olika ifrån olika personer.
Post Reply