Coolaste hushållsprylen någonsin, alla kategorier
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Vi köpte en sådan här i förra veckan och nu efter att ha haft den en vecka så vill jag utnämna den till världens bästa hushållspryl, någonsin, genom tiderna, stjärnstopp!
http://metapo.com/products/home/cleanmate.php
1299:- fick vi punga ut med, ett klipp!!
Jag fattar inte att jag klarat mej i 36 år utan en sådan här.
http://metapo.com/products/home/cleanmate.php
1299:- fick vi punga ut med, ett klipp!!
Jag fattar inte att jag klarat mej i 36 år utan en sådan här.
Last edited by ozzman on 04 Nov 2008, 15:27, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
Har du ersatt frugan med en maskin? 

-
- Levertransplanterad
JW:
En sådan är nog bra, men jag har städdille och är perfektionist när det gäller hemmet, även när det bara är en liten etta.
Jag måste ha absolut rent och ordning och reda. Därför dammsuger jag för hand. Jag litar inte på någon annan, vare sig kvinna eller maskin.
Det har varit likadant är jag har varit sambo med någon kvinna. Det är jag som har stått för städningen.
Annars, när det gäller hushållsprylar så är väl brödrosten rätt så svårslagen. Micron också. Finns inget läckrare än blötmicrade pizzor, naturligtvis ska det vara Grandiosa, Big One Classic.
En sådan är nog bra, men jag har städdille och är perfektionist när det gäller hemmet, även när det bara är en liten etta.
Jag måste ha absolut rent och ordning och reda. Därför dammsuger jag för hand. Jag litar inte på någon annan, vare sig kvinna eller maskin.
Det har varit likadant är jag har varit sambo med någon kvinna. Det är jag som har stått för städningen.
Annars, när det gäller hushållsprylar så är väl brödrosten rätt så svårslagen. Micron också. Finns inget läckrare än blötmicrade pizzor, naturligtvis ska det vara Grandiosa, Big One Classic.
Last edited by gammalhardrockare on 04 Nov 2008, 19:54, edited 1 time in total.
Recensera gärna igen när ni haft den lite längre,har set de där men är lite tveksam 

-
- Levertransplanterad
Den fungerar och suger upp rejält med damm, dessutom finns det en liten roterande borste som kommer åt längs socklarna och i hörnen.
Hittills är jag riktigt nöjd, men hur den håller i längden återstår väl att se.
Hittills är jag riktigt nöjd, men hur den håller i längden återstår väl att se.
Kan man idka samlag med den där prylen samtidigt som den dammsuger?
-
- Levertransplanterad
Långpanna:
Måste väl vara svårt att knulla en självgående dammsugare? Verkar svårt nog att knulla en vanlig dammsugare.
Måste väl vara svårt att knulla en självgående dammsugare? Verkar svårt nog att knulla en vanlig dammsugare.
GH: Man borde ju i alla fall få en rejäl avsugning
Vanliga dammsugare har ju iallafall en förare.GammalHardrockare wrote:Långpanna:
Jag hörde förresten om en kille som brukade idka samlag med dammsugare som ung. Det gick så långt att han till slut blev upphetsad så fort han hörde ljudet.
Last edited by Långis on 04 Nov 2008, 22:02, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Ingen aning, men om man tycker om att jaga sin samlagspartner runt i huset så borde man väl kunna hitta på någon variant.Långpanna wrote:Kan man idka samlag med den där prylen samtidigt som den dammsuger?
Vart köpte du den?Har jag tur kan kanske jag får en i julklapp....Eftersom det nästan alltid är Rex som dammsuger 
Jag fick en ju potatisskalare i juklapp förra året fast det är oftast han som skalar potatisen och han är mest noga med att få potatis

Jag fick en ju potatisskalare i juklapp förra året fast det är oftast han som skalar potatisen och han är mest noga med att få potatis

-
- Levertransplanterad
De hade dem med i ett reklamutskick från Colorama konstigt nog. Det är väl inte vanligt att färghandlare säljer dammsugare. Om ni har någon coloramabutik i närheten så kan ni ju ringa och höra om de har några kvar.
Annars är väl prisjakt.se det bästa för att hitta bra priser.
Annars är väl prisjakt.se det bästa för att hitta bra priser.
Tack för svaret!Då får vi väl se vad Tomten har i säcken i år då