MARATHON-fylleri

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad

MARATHON-fylleri

Post by ELN »

Haha, jag tycker du ska dricka så mätaren går i filler av att den kan mäta koldioxid i promille istället för alkohol Image Image
ozzman
Levertransplanterad

MARATHON-fylleri

Post by ozzman »

Hakan:

Kom igen nu och kör utav helvete, men se till att du uppdaterar även om du blir rikigt packad.
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Nu är det 14.00 på den andra dagen. Jag är full givetvis Image Men fan, jag måste nog köpa mer öl och sprit, för det står burkar överallt här, har försökt att organisera och ställt tillbaks dem i backarna..

Det går åt mer än man har tänkt sig helt klart. Ett halvt flak och en halv flaska sprit är redan slut. Image

Om man skulle bli lite trött på det här, så lyssnar man bara på Mera Brännvin, så kan man köra ett tag till! Image Underbart!!!!! Image
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

OJ OJ OJ!!! Nu snackar vi onykterhet!!! Image

Är förmodligen lika full som >Errol just nu. Pratar med Don Longpannos, den enda sanna maffioson i norra sverige. Image

Annars kollar jag på film. Och lyssnar på musik. Synkoper är det som gäller. JW: vet du vad synkoper är?

Har inte gjort av med lika mycket öl/sprit som igår, antar att det krävs mindre andra dagen. hehe
ozzman
Levertransplanterad

MARATHON-fylleri

Post by ozzman »

on 11/04/2008 at 23:35:28, Hakan wrote: JW: vet du vad synkoper är?
[/quote]

Inte en jävla aning.
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Om man har någon som helst aning om musik, så bör man veta vad en synkop är! (för helvete!!) Därför ser jag det som min plikt att upplysa er mindre vetande om detta. Saxat från wikipedia:

"Synkop är en förskjutning av betoningen inom en takt, det vill säga betoning på ett annat ställe än i den normala pulsen. Ordet kommer av grekiskans synkope som betyder sammanslagning, avhuggning eller förkortning. Man binder samman en metriskt betonad taktdel med närmast föregående mindre betonade del och tidigarelägger därigenom betoningen.

Ett exempel på synkop är claverytmens treslagstakt i son och salsa eller den tidigarelagda och därigenom extra tunga etta som är vanlig i bland annat rockmusik och jazz. Synkoper är vanliga i många musikstilar som har afrikanska influenser."

Med andra ord, SYNKOPER är det som gör att skiten svänger! Lär er detta era jävla bönder! Image

Last edited by hakan on 05 Nov 2008, 02:18, edited 1 time in total.
leila

MARATHON-fylleri

Post by leila »

Vad händer efter dessa två veckor då... blir det vita veckor då eller..? Image
ELN
Levertransplanterad

MARATHON-fylleri

Post by ELN »

Nej, då skall han ligga däckad till motsvarande av vad han druckit Image Image Image
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Vad händer efter dessa två veckor då... blir det vita veckor då eller..? Image
EN vecka är det. Ja du.. det blir nog som ELN säger, jag ligger däckad i en vecka... Image

hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Ont i skallen när man vaknade imorse. Illa.
En treo och två öl, så var den saken löst Image det är skönt att vara alkoholiserad!

Mätaren blinkade rött redan när jag gick upp, ingen idé att köra den mer tror jag. Den ger förmodligen utslag även nästa vecka..... Image

Obama vann. Väntat. Får se om han kan leverera change. Historia har han redan skrivit.
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Vaknade nyss... sovit nån timma. Mår riktigt risigt.
Ska försöka dra några snabba supar och se vad det kan ge.

Klar med sortering av funk och soul nu iaf! Tog bara 3 dagar haha... nu är det house som gäller! Ingen jävla kommersiell skit, utan riktig, basgångs- och filterhouse.

Börjar förstå vad alkoholism innebär för kroppen. Image
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

OJ OJ nu slog det till Image Image Lite sprit gjorde susen! Nu mår jag okej igen! Whooohoo. Image
Långis

MARATHON-fylleri

Post by Långis »

Detta kan inte vara hälsosamt.
rex
Levertransplanterad

MARATHON-fylleri

Post by rex »

on 11/05/2008 at 21:29:57, Långpanna wrote:Detta kan inte vara hälsosamt. [/quote]

Näe.... Image Fast det beror nog mest på hur gammal Hakan är och hur hans "alkoholhistoria" ser ut,själv skulle jag aldrig våga utsätta mig för nåt sånt Image
hakan
Obotlig alkoholist

MARATHON-fylleri

Post by hakan »

Nej fy fan.. nu mår jag riktigt dåligt..

Står en grogg här på bordet.. och en mineralvatten. Gissa vad man väljer? Ramlösa är underbart!!

På fredag kommer mina barn hit, så då måste jag avbryta min Marathon-fylla redan imorgon, torsdag. Ledsen att göra er besvikna, men som min kropp mår just nu, efter sön-tor med sprit så vete fan om man orkar så mycket mer.

Men full är man ju ändå just nu. Image
Post Reply