"Hjobo" och "A.Hansson".
-
- Levertransplanterad
"Hjobo" och "A.Hansson".
Det är ju mycket möjligt, har inte tänkt på det innan.
"Hjobo" och "A.Hansson".
Tja, varför inte, egentligen.
Jag har missat dessa namn helt. Rimligast vore ju om det var nån i Pack of loosers, men det kan ju lika väl ha varit någon annan kompis...
Jag har missat dessa namn helt. Rimligast vore ju om det var nån i Pack of loosers, men det kan ju lika väl ha varit någon annan kompis...
"Hjobo" och "A.Hansson".
Har också funderat på vilka dessa kan vara. Har ingen aning heller, kan ju vara nån medlem i nått av hans tidigare band eller bara nån kompis som redan sagts. Namnen verkar i vilket fall bara förekomma en gång vad jag sett i alla fall.
"Hjobo" och "A.Hansson".
Dessa herrar har jag hört Errol prata om, men eftersom det var långt före min tid så kan jag inte svära på om de var med i bandet eller inte... jag ska höra mej för lite..
-
- Levertransplanterad
"Hjobo" och "A.Hansson".
"Smällphete-Sigge" spelade han något instrument? Han står ju visserligen med på "Gasen i botten" under sitt riktiga namn, men allt var väl psedonymt för Eddie själv och herr Witt. Jan-Åke Fröjd, Börje Lundin, Rune Backman och Magnus Hackman
Rune Backman nämner han ju dock på "Dåren e lös", när en utav låtarna tonas ut: "Bra, Rune Backman, mera sånt!" Är det Thomas Witt har kallar sig för detta, tro?
Rune Backman nämner han ju dock på "Dåren e lös", när en utav låtarna tonas ut: "Bra, Rune Backman, mera sånt!" Är det Thomas Witt har kallar sig för detta, tro?
"Hjobo" och "A.Hansson".
Hjobo o Hansa var kompisar och med i Pack of Loosers..
Oj... visste inte ens att smällphete spelade nåt instrument.. men det var så långt innan min tid..
Oj... visste inte ens att smällphete spelade nåt instrument.. men det var så långt innan min tid..