Errol och lumpen?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
raggarbond
Helgfyllo

Errol och lumpen?

Post by raggarbond »

Vad låg errol inne som egentligen?
Han verkade dock tycka militära persedlar var skoj, då man har sett bilder där han har uniform och hjälm på sig. Lär även minnas att på bilden i Aktuell Rapport där frugan ligger i knät på honom så har han en 58-skjorta på sig.
Långis

Errol och lumpen?

Post by Långis »

Intressant, men jag har faktiskt ingen aning. Så här på rak arm kan jag inte komma på att han pratat om lumpen i någon intervju...
Han skrev ju låtar om militärer också så nog tyckte han det var intressant...
retepnoslack
Levertransplanterad

Errol och lumpen?

Post by retepnoslack »

I "Sveriges Kompani" får man ju en rätt snedvriden variant av lumparlivet. Image
andresjodahl
Glad amatör

Errol och lumpen?

Post by andresjodahl »

Errol var med i det militära i 1 vecka sen klassade han ut sig själv och satte sig i ett dike och började gråta. Psykologen skrev ut en frisedel till honom så fick han åka hem.
errrol
Obotlig alkoholist

Errol och lumpen?

Post by errrol »

André Sjödahl wrote:Errol var med i det militära i 1 vecka sen klassade han ut sig själv och satte sig i ett dike och började gråta. Psykologen skrev ut en frisedel till honom så fick han åka hem.

det visste man inte Image
andresjodahl
Glad amatör

Errol och lumpen?

Post by andresjodahl »

Nä alltid lär man sig något nyttImage
Långis

Errol och lumpen?

Post by Långis »

André Sjödahl wrote:Errol var med i det militära i 1 vecka sen klassade han ut sig själv och satte sig i ett dike och började gråta. Psykologen skrev ut en frisedel till honom så fick han åka hem.
Jag har för mig attdhan berättar om detta i intervjuerna med Bodil Furu. Haha, han höll på att göra dem tokiga. Lumpen var inget för honom.
E-M
Levertransplanterad

Errol och lumpen?

Post by E-M »

Jodå det är i Bodil-dokumentären han berättar om lumpen. Han gör en härlig imitation av furiren "ta på dig mössan nu" Image
Post Reply