GH:s Fanclub!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
He! He! Jag har tydligen fått en fanclub (!)
http://www.facebook.com/group.php?gid=38913414310
Rätt så kul faktiskt.
http://www.facebook.com/group.php?gid=38913414310
Rätt så kul faktiskt.
Ja jävlar. En hel medlem! 
Nejdå, man får ge den tid så kommer det blir åka av i den gruppen. Får nog gå med själv när det blivit lite fler medlemmar.
Det är alltid kul med uppskattning! Var själv med i en "popularitetsomröstning" på ett forum och hamnade på delad förstaplats. Sånt värmer i hjärtat och gör att man orkar traggla vidare med vad man nu har för sig.
Sen är det en annan sak att det är alldeles för lätt att röna uppskattning i den virtuella världen, men du har faktiskt gjort dig förtjänt av det!

Nejdå, man får ge den tid så kommer det blir åka av i den gruppen. Får nog gå med själv när det blivit lite fler medlemmar.
Det är alltid kul med uppskattning! Var själv med i en "popularitetsomröstning" på ett forum och hamnade på delad förstaplats. Sånt värmer i hjärtat och gör att man orkar traggla vidare med vad man nu har för sig.
Sen är det en annan sak att det är alldeles för lätt att röna uppskattning i den virtuella världen, men du har faktiskt gjort dig förtjänt av det!
-
- Levertransplanterad
"Det sägs att han bor i en etta och brukar fimpa sina cigaretter i kvarterets sandlåda. Han har anklagats för att vara det mesta under årens lopp. I snart tio år har mannen som helt saknar författarambition med sina djuplodande analyser förtrollat flera generationer unga män (och till äventyrs några kvinnor med)."
Haha, härlig beskrivning det där
Det är ju roligt att du fått en liten fanclub, grattis.
Haha, härlig beskrivning det där

Det är ju roligt att du fått en liten fanclub, grattis.
Last edited by E-M on 16 Dec 2008, 22:53, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Ha! Ha! Nu har det tillkommit en medlem på min fanclub, en kvinna (!)
Det är jävligt märkligt detta, att så många kvinnor, ofta unga, gillar det jag skriver.
Fan, det ramlar in massor med mail från unga kvinnor varje vecka och en del vill t o m träffa mig (!)
Så faan att jag begriper detta?
Men som sagt, det känns jävligt smickrande.
Det är jävligt märkligt detta, att så många kvinnor, ofta unga, gillar det jag skriver.
Fan, det ramlar in massor med mail från unga kvinnor varje vecka och en del vill t o m träffa mig (!)
Så faan att jag begriper detta?
Men som sagt, det känns jävligt smickrande.
Juha Valjakkala hör till de män som är MYCKET omsvärmade här i världen,alla kufar,kriminella och outsiders drar till sig ett visst mått av kvinnlig fägring 

-
- Levertransplanterad
Ha! Ha! Men nu är det uppe i sextio!Ja jävlar. En hel medlem!
-
- Levertransplanterad
Till och med Joseph Fritzl får tydligen drivor av friarpost till fängelset.rex wrote:Juha Valjakkala hör till de män som är MYCKET omsvärmade här i världen,alla kufar,kriminella och outsiders drar till sig ett visst mått av kvinnlig fägring![]()
Ja,du ser,inte konstigt då om rockarn lyckas snärja ett par också då.....
-
- Levertransplanterad
Tror du rockarn och Fritzl drar till sej samma klientel?rex wrote:Ja,du ser,inte konstigt då om rockarn lyckas snärja ett par också då.....
Skriver han inte misstänkt ofta om källarförråd och liknande förresten?
Herregud! Dendär stora garderoben han har som han alltid smusslar i vad har han i den egentligen?
Får nog ta mig ett snack med han............
Får nog ta mig ett snack med han............
Han funderar nog på att komma ut ur den, därav smussletrex wrote:Herregud! Dendär stora garderoben han har som han alltid smusslar i vad har han i den egentligen?

Last edited by Långis on 21 Dec 2008, 16:36, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Jag håller med er, det är märkligt det där. Jag ger ju knappast något gentlemannamässigt intryck på min blogg.
Bland min mail så har jag t ex fått telefonnumret till tre kvinnor (!)
Jag har kollat upp dem på Eniro och tydligen så är det inget skämt.
Helt otroligt...
Nej, jag kommer naturligtvis inte att ringa. Men kul är det.
Tänk om man skulle få ge ut en bok och kalla sig författare. Undrar om man skulle få doppa mycket då? Jävlar vad kul jag skulle ha på mina signeringsturneér! Alltid berusad. Alltid kåt.
Bland min mail så har jag t ex fått telefonnumret till tre kvinnor (!)
Jag har kollat upp dem på Eniro och tydligen så är det inget skämt.
Helt otroligt...
Nej, jag kommer naturligtvis inte att ringa. Men kul är det.
Tänk om man skulle få ge ut en bok och kalla sig författare. Undrar om man skulle få doppa mycket då? Jävlar vad kul jag skulle ha på mina signeringsturneér! Alltid berusad. Alltid kåt.
Hahahaha, ja serie mördare får ju en massa beundrarpostJosey Wales wrote:Till och med Joseph Fritzl får tydligen drivor av friarpost till fängelset.

-
- Levertransplanterad
Någon som kan se texterna på min blogg? Jag ser ingenting. Har de stängt ned den?