7 år sedan!
7 år sedan!
Har jag räknat rätt då blir det 7 år sedan imorgon. 7 jäkla år! Tiden går alldeles för fort...
Ska ni göra nåt särskilt?
Här blir det tända ljus och Eddie i lurarna. "Never will die"-tröjan åker också på.
Edit: Fel av mig. 17:e ska det vara! Jag var full...
Ska ni göra nåt särskilt?
Här blir det tända ljus och Eddie i lurarna. "Never will die"-tröjan åker också på.
Edit: Fel av mig. 17:e ska det vara! Jag var full...
Last edited by Långis on 17 Jan 2009, 22:07, edited 1 time in total.
7 år sedan!
Japp imorn klockan 2-3 på morgonen, förjävligt minst sagt

-
- Levertransplanterad
7 år sedan!
Jodå, jag ska allt lyssna på några klassiker och egna favoriter.
7 år sedan!
va? är det mellan 2 och 3 i morgon som han dog? hur kunde jag glömt det?
7 år sedan!
I dag natt/imorn på morgonen kl 2-3 ja, då blir de hedring genom uppspelning, Eddie tröjja med mera
7 år sedan!
God natt nu, så god det går under dessa dystra omständigheter, de blir väl mardrömmar och kallsvettning förhela slanten i natt RIP ERROL LEONARD NORSTEDT

7 år sedan!
RIP errol leonard norstedt

det kommer att vara svårt att förstå att detta var bara ett visst antal timmar innan han dog....

det kommer att vara svårt att förstå att detta var bara ett visst antal timmar innan han dog....

7 år sedan!
Ja, tänk vad tiden går. Jag kommer inte sitta uppe och vaka inatt, men mp3-spelaren ska iallafall laddas inför jobbet imorgon.
7 år sedan!
med tanke på det här med mp3 behöver jag nog köpa en nyare för ibland så är 128mb väldigt lite men man klarar sig med de som räcker, för att visa sorg så fyller jag den med en hel del av med hans musikLångpanna wrote:Ja, tänk vad tiden går. Jag kommer inte sitta uppe och vaka inatt, men mp3-spelaren ska iallafall laddas inför jobbet imorgon.
7 år sedan!
Ja jävlar vad tiden springer iväg...sanslöst egentligen. För egen del blir det lirande av Eddie som "hyllning". Tänkte plocka fram lite skivior och kassetter som jag inte spelat på ett tag. Blir nog en DVD-titt senare också på nån av hans egna filmer. Natten till lördag, ca kl. 2-3 på morgonen är då han avled, för 7 år sen... (som jag förstått det). Hoppas han inte led och hade ont, utan att det gick fort och smärtfritt. Kan inte ha varit alltför roligt för Sture att hitta en livlös Errol i sängen när han skulle hämta honom på morgonen den 17:e Januari 2002. Vila i fred Eddie.
7 år sedan!
Japp natten till Lördag somnade han in i sömnen mellan 2 och 3, alltså morgonen den 17 Januari för 7 är sedan (2002)
7 år sedan!
Just ja, Lördag var det. Sitter väl uppe inatt och vakar då.
-
- Obotlig alkoholist
7 år sedan!
Nu ska jag hylla Eddie med att lyssna på hans skivor och dricka öl. 

7 år sedan!
Schkåll