Fredag igen!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 01/20/2009 at 15:20:12, rex wrote:Har hon tösen med sig? [/quote]
Nix, hon är hemma men man har ju kvällarna för sej själv.
GH:
Min sambo jobbar som undersköterska, hon är i Florida tillsammans med ett antal rullstolsbundna patienter som är på rehabiliteringsläger för att assistera dem, det är dessutom ett antal sjukgymnaster och läkare med på resan.
GH:
Min sambo jobbar som undersköterska, hon är i Florida tillsammans med ett antal rullstolsbundna patienter som är på rehabiliteringsläger för att assistera dem, det är dessutom ett antal sjukgymnaster och läkare med på resan.
Fredag igen!
[quote author=Josey Wales link=board=offtopic&num=1103301933&start=2278#151 date=1232473219]
quote]
Lucky fucking you.......min fru drog iväg 14 dagar toll Thailand och tog min grabb med sig,det var skönt att rå sig själv några dagar,visst men nu tror jag att jag dör av saknad,......att en så liten pojk kan lämn ett så stort tomrum
quote]
Lucky fucking you.......min fru drog iväg 14 dagar toll Thailand och tog min grabb med sig,det var skönt att rå sig själv några dagar,visst men nu tror jag att jag dör av saknad,......att en så liten pojk kan lämn ett så stort tomrum

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 01/20/2009 at 23:51:17, rex wrote:
När jag jobbade på Sony Ericsson så reste jag en hel del. De flesta resor var bara 5-6 dagar men lik förbannat så höll man på att längta ihjäl sej efter dottern efter ett par dagar.
Det är faktiskt konstigt.Josey Wales wrote:
quote]
Lucky fucking you.......min fru drog iväg 14 dagar toll Thailand och tog min grabb med sig,det var skönt att rå sig själv några dagar,visst men nu tror jag att jag dör av saknad,......att en så liten pojk kan lämn ett så stort tomrum![]()
När jag jobbade på Sony Ericsson så reste jag en hel del. De flesta resor var bara 5-6 dagar men lik förbannat så höll man på att längta ihjäl sej efter dottern efter ett par dagar.
Fredag igen!
Ja....två veckor är definitivt för mycket,det säger jag bara.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Du har inget att säga?
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 01/23/2009 at 10:34:39, rex wrote:Du har inget att säga?
[/quote]
Men ändå måste han hit och jaga uppmärksamhet
[/quote]
Men ändå måste han hit och jaga uppmärksamhet

Fredag igen!
Fredag igen! Ölen är öppnad, med tanke på vilket humör flickvännen är på så lär det bli några till för att stå ut med kvällen

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Jag är ledig denna helg. Här blir det lugnt. Ikväll blir det TV och makaroner med klippt bacon, lök och bernaisesås. Underbart!
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 01/23/2009 at 20:49:28, GammalHardrockare wrote:Jag är ledig denna helg. Här blir det lugnt. Ikväll blir det TV och makaroner med klippt bacon, lök och bernaisesås. Underbart! [/quote]
Jag ger upp.
Kan du inte skriva en kokbok, den borde vara läsvärd.
Jag ger upp.
Kan du inte skriva en kokbok, den borde vara läsvärd.
Fredag igen!
Det blir en lugn kväll. Har skurat badrummet och rensat golvbrunnen i duschen idag. Fy fan, nu förstår jag vart allt mitt hår tar vägen... Tycker ändå att det gör sig bättre på mitt huvud, men saker och ting blir väl aldrig som man vill ändå...
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Fredag igen. Jag jobbar hela helgen så det blir lugnt... Ikväll blir det makaroner, fiskpinnar och bernaisesås. Till efterrätt blir det päronglass.
Såg att det gick en film på Nian med Leonardo diCaprio. Basketball diaries. Den verkar bra. Den ska jag nog se, om jag orkar hålla mig vaken.
Såg att det gick en film på Nian med Leonardo diCaprio. Basketball diaries. Den verkar bra. Den ska jag nog se, om jag orkar hålla mig vaken.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
För en gångs skulle en trevlig söndag. Jag har varit på jobbet, kommit hem och städat lägenheten, pysslat lite allmänt och ikväll blir det falukorv och makaroner.
I morgon blir det en ny arbetsdag men jag är ledig på tisdag så i morgon är det fredag för mig!
För er är det måndag...
Jag har förresten kommit på en ny läcker maträtt som jag ska käka i morgon. Makaroner, köttfärssås (färdig naturligtvis, bara att värma i kastrullen) och som jag sedan blandar ut med stekt lök och massor med bernaisesås. Sedan häller jag hela den läckra anrättningen i kastrullen med makaroner och rör runt.
Färdigt att äta.
Deliciöst!
Vart får jag allt i från? Ja va fan, det bara kommer! Ni får gärna skriva ned mattipsen jag är så snäll och delar med mig utav.
I morgon blir det en ny arbetsdag men jag är ledig på tisdag så i morgon är det fredag för mig!
För er är det måndag...

Jag har förresten kommit på en ny läcker maträtt som jag ska käka i morgon. Makaroner, köttfärssås (färdig naturligtvis, bara att värma i kastrullen) och som jag sedan blandar ut med stekt lök och massor med bernaisesås. Sedan häller jag hela den läckra anrättningen i kastrullen med makaroner och rör runt.
Färdigt att äta.
Deliciöst!
Vart får jag allt i från? Ja va fan, det bara kommer! Ni får gärna skriva ned mattipsen jag är så snäll och delar med mig utav.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
GH:
Om jag skulle få för mej att skaffa mej bullimi så kan du lita på att jag skall följa dina mattips.
Om jag skulle få för mej att skaffa mej bullimi så kan du lita på att jag skall följa dina mattips.