Hej! Jag vet att det är 3 här som köpt min bok. Det var ju så att när jag lade ut boken så gjorde jag ett provex. för mig själv. Och jag mailade mellan Vulkan hela tiden med frågor m.m. Och idag fick jag boken hemskickad i min brevlåda och det var ju verkligen inte den rätta versionen som det skulle ha varit som ni kommer märka, fel bilder och fattas även text. Så jag är tacksam om ni som fått eller får i dagarna boken, att ni skickar tillbaka dem hem till mig och så får ni pengarna tillbaka. Sen när den riktiga versionen släpps så bjuder jag er på dem. Men jag måste då få den gamla provversionen. Så vill ni maila mig: andre_probe@hotmail.com och skicka era kontonummer så kan jag sätta in pengarna till er där.
Ursäktar så hemskt mkt denna röran. Det är delvis mitt fel att det krånglade. Men som sagt ni får den nya fullständiga boken gratis av mig så fort jag fått tillbaka testboken/provexet.
Ni som köpt min Meduza-bok!!!
-
- Glad amatör
Ni som köpt min Meduza-bok!!!
Vad bra, då hoppas jag det löser sig. Jag fick hem mitt ex av provboken i dag, så jag ska ta och skicka dig den nästa gång jag varit ner på byn och inhandlat frimärken.
Skitarna ska va' lika långa i år