Det här är vad som saknas i det här forumet, en godnattråd.
Så, nu har jag skapat den. Skriv gärna vad klockan är och säg god natt.
Klockan är halvtio, jag är trött. Nu skiter jag i det här. God natt!
Godnattråden!
Moderator: hakan
Godnattråden!
Klockan är fem över tio. Jag väntar på att toaletten ska bli ledig, och efter toalettbesöket ska jag gå och lägga mig.
God natt, era peckar!
God natt, era peckar!

Last edited by uy on 18 Feb 2009, 23:11, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Godnattråden!
Klockan är 22:14 och jag är inte trött för fem öre. Arbetslös och "nattmänniska" är ingen bra kombination. Jag kommer nog inte somna in förrän 02.00, jag har tur om jag somnar då. Tar alltid lång tid innan jag väl somnar efter jag lagt mig.
Återkommer med den exakta tiden när jag bestämmer mig för att försöka slumra in.
Återkommer med den exakta tiden när jag bestämmer mig för att försöka slumra in.
-
- Levertransplanterad
Godnattråden!
Hahauy wrote:EM: Är du fortfarande vaken?![]()

Jag glömde helt enkelt återkomma men om jag minns rätt var väl klockan runt 02.00 när jag lade mig. Somnade gjorde jag nog inte förrän runt 03.00-tiden.
Så godnatt i efterskott

Godnattråden!
21:55:
Jag har inte en tanke på att bli trött än på ett tag, sitter här och äter pop-majs
Jag har inte en tanke på att bli trött än på ett tag, sitter här och äter pop-majs

-
- Levertransplanterad
Godnattråden!
22:25, dels så smet jag hem från jobbet idag klockan halvtvå och lade mig och sova i flera timmar och dels så är jag ledig i morgon så det blir lite senare än vanligt ikväll. Ska i och för sig lägga mig men jag ska läsa en stund.
Godnatt i alla fall!
Godnatt i alla fall!
Godnattråden!
22:29:
Är inte jättetrött än, men skall av sällskapliga skäl ändå lägga mig nu. God Natt!!
Är inte jättetrött än, men skall av sällskapliga skäl ändå lägga mig nu. God Natt!!

Godnattråden!
OJ!! blev visst 00:06 istället, natta