Den triviala tråden

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad

Den triviala tråden

Post by ELN »

De lät homo, ett hål är de som driver människans fortplantningsinstingt och de kallar du inget Image ett hål är också unikt på de viset att de blir större ju mer man tar bort
Långis

Den triviala tråden

Post by Långis »

GammalHardrockare wrote:Tycker synd om norrlänningarna och de som bor långt där borta i Stockholm (se där, ännu en anledning till att undvika det rövhålet!), de får inte vår ännu på ett bra tag.
Jag kan bara hålla med. Förstår inte varför jag håller mig kvar här. Kanske är det kvinnorna som håller kvar mig..
Eddie
Obotlig alkoholist

Den triviala tråden

Post by Eddie »

on 03/17/2009 at 23:03:34, ELN wrote:De lät homo, ett hål är de som driver människans fortplantningsinstingt och de kallar du inget Image ett hål är också unikt på de viset att de blir större ju mer man tar bort
[/quote]

Det är ju det som omges av hålet som är det drivande. Själva tomrummet är inte så upphetsande.
ELN
Levertransplanterad

Den triviala tråden

Post by ELN »

nä, men hur trevligt hade de varit utan tomrummet då? Image
ozzman
Levertransplanterad

Den triviala tråden

Post by ozzman »

on 03/17/2009 at 22:14:39, ELN wrote:Ö jo man kan borra upp något, dock inte på en vägg direkt kanske, man kan borra upp ett hål till exempel. [/quote]

Om man borrar upp ett hål så gör man ett hål större, det har inget att göra med att sätta upp något. Ordet upp får helt olika betydelser i de två fallen.
ELN
Levertransplanterad

Den triviala tråden

Post by ELN »

Jo jag vet de, men missade den lilla detaljen att han skrev att han borrade upp den på väggen, var lite trött när jag läste, sorry. Men det stämmer att det är 2 olika saker ja.
Post Reply