Fredag igen!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 03/27/2009 at 08:45:39, GammalHardrockare wrote: en bunt gamla seriealbum med Gaston, Bernard Prince och Red Dust.
En mycket trevlig morgon. [/quote]
Och jag är barnslig som läser fantasy, jo jag tackar.
En mycket trevlig morgon. [/quote]
Och jag är barnslig som läser fantasy, jo jag tackar.
Fredag igen!
Hehe,jojo,man skall som bekant inte kasta sten i glashus 

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Äntligen Fredag!
Vinet är luftat, potatisen i ugnen och kalvkotletterna ligger marinerade och klara för grillning. Mums!
Vinet är luftat, potatisen i ugnen och kalvkotletterna ligger marinerade och klara för grillning. Mums!
Fredag igen!
Myspys alltså,väl bekomme!
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
on 03/27/2009 at 19:57:35, rex wrote:Myspys alltså,väl bekomme! [/quote]
Oh ja, en stilla hemmakväll är ju som bekant inte att förakta i våran ålder. Tyvärr kommer jag inte ifrån Lets dance ikväll. Men en redig Whisky så kanske man kan genomlida det också.
Oh ja, en stilla hemmakväll är ju som bekant inte att förakta i våran ålder. Tyvärr kommer jag inte ifrån Lets dance ikväll. Men en redig Whisky så kanske man kan genomlida det också.
Last edited by ozzman on 27 Mar 2009, 21:33, edited 1 time in total.
Fredag igen!
2 får du nog ha väl? 

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Rex:
Ojsan! Här var man vild och galen vill jag lova. Själv så dricker jag aldrig mindre än en helflaska. Vad är det annars för vits?2 får du nog ha väl?
Fredag igen!
Fy fan, jag håller på att bli sjuk, så jag ska försöka stanna inne så mycket jag kan i helgen. Men å andra sidan brukar jag göra det annars också, så jag vetefan hur detta ska gå. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Tillbaka från jobbet! Slutar inte förrän halvelva egentligen men jag var på jobbet halvfem i morse så jag kunde jobba in, morgonpigg som jag är.
Nu är jag här! Bra va?
Nu är jag här! Bra va?
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Jag måste fan fråga, är det inatt vi ska dra fram klockan en timma till sommartid?
Eller är det i morgon? Jag blir galen på den här skiten!
Eller är det i morgon? Jag blir galen på den här skiten!
Fredag igen!
Idag,annars blir det trögt för de som skall till jobbet på Måndag.
-
- Levertransplanterad
Fredag igen!
Rex:
Vadå idag? Menar du inatt? Måste veta eftersom jag jobbar i morgon. Kan faan inte komma försent en hel jävla timma. Då går det åt helvete direkt!
Vadå idag? Menar du inatt? Måste veta eftersom jag jobbar i morgon. Kan faan inte komma försent en hel jävla timma. Då går det åt helvete direkt!