Om tecknade serier...
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Ozzman:
Ja, just nu så försvarar jag mig bara mot desperata påhopp.
Ja, just nu så försvarar jag mig bara mot desperata påhopp.
Om tecknade serier...
on 02/14/2005 at 23:20:43, ozzman wrote:det här var fan den lamaste cybersluggning jag sett i hela mitt liv, skäms. [/quote]
Inte så lätt att tala om Impotens,jag förstår honom
Inte så lätt att tala om Impotens,jag förstår honom

-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Rex:
Impotens? Ja, om jag nu skulle lida av något sådant fjantigt så skulle det i alla fall märkas, det gör det inte i ditt fall. Den märks överhuvudtaget inte!
Men var inte ledsen för det, du har ju i alla fall din villa! Det har inte jag.
Det är väl en fråga om val och naturens nycker misstänker jag, en del skaffar sig villalån, andra behöver inte kompensera med sådant.
Impotens? Ja, om jag nu skulle lida av något sådant fjantigt så skulle det i alla fall märkas, det gör det inte i ditt fall. Den märks överhuvudtaget inte!

Det är väl en fråga om val och naturens nycker misstänker jag, en del skaffar sig villalån, andra behöver inte kompensera med sådant.
Om tecknade serier...
on 02/14/2005 at 23:26:24, GammalHardrockare wrote:Rex:
Det är väl en fråga om val och naturens nycker misstänker jag, en del skaffar sig villalån, andra behöver inte kompensera med sådant. [/quote]
Men vafan,det är ju du som skall vara författaren....bättre kan du väl? Det började ju bra..........

Det är väl en fråga om val och naturens nycker misstänker jag, en del skaffar sig villalån, andra behöver inte kompensera med sådant. [/quote]
Men vafan,det är ju du som skall vara författaren....bättre kan du väl? Det började ju bra..........
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Rex:
Men va fan... Nu är det meningen att du ska börja spy galla över en sådan töntig företeelse som serier och liknande!
Trodde faktiskt att du skulle börja hugga lite och smäda min fantastiskt fina gamla seriesamling!
Men va fan... Nu är det meningen att du ska börja spy galla över en sådan töntig företeelse som serier och liknande!
Trodde faktiskt att du skulle börja hugga lite och smäda min fantastiskt fina gamla seriesamling!
Om tecknade serier...
Nymodigheter? Nja, manga är ju lika gammalt som västerländska serier, men det är först nu som det börjar komma ut i Sverige. Enda skilnaden är ju egentligen att man läser det från andra hållet, som dem gör med allt i Japan. Sen om dem har stora ögon så beror det väl på vem som tecknar serien. All manga har faktiskt inte stora ögon och små näsor, men det är det vanligaste. En jävligt snyggt tecknad serie ä "Blade of the immortal". Den är lätt en av dem snyggaste serier jag har sett.Sedan så har vi då det värsta av alla idiotiska nymodigheter i serievärlden, något som kallas "Manga".
Japanska fjantiga figurer med stora ögon, gapande munnar, gulligt utseende och pastellfärger. Bisarr japansk företeelse i mina ögon. Ultravåld, larviga fantasidjur och japanska skolflickor i korta kjolar, peddokänsla över skiten helt enkelt. Antagligen har det att göra med småflickskulten som råder i Japan.
Last edited by uy on 15 Feb 2005, 19:24, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
UY:
Driver du med mig? Hut!
Driver du med mig? Hut!
Om tecknade serier...
Du klagar över att det ärpastellfärger i manga. Men nästa alla japanska serier trycks i svartvitt. Så om det är fjantigt med serier i färg så finns det mycket få serietidningar i Svergie i dag som inte är fjantiga.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Jag kanske skulle göra en serie om Börje Lundin, så kanske "Hårdrockarn" skulle bli glad. 
När det gäller Manga-serier, så tycker jag, att de kan vara bra och intressanta. Fast det är ju tycke och smak. Jag och min syster kommer aldrig överens gällande filmsmak, kan tilläggas som exempel.
Vi skulle se en SVENSK film en gång. Då ville hon se någon film med Martin Beck och jag ville se: "Åsa-Nisse på Mallorca". Mer skillnad kunde det väl inte bli iallafall.

När det gäller Manga-serier, så tycker jag, att de kan vara bra och intressanta. Fast det är ju tycke och smak. Jag och min syster kommer aldrig överens gällande filmsmak, kan tilläggas som exempel.
Vi skulle se en SVENSK film en gång. Då ville hon se någon film med Martin Beck och jag ville se: "Åsa-Nisse på Mallorca". Mer skillnad kunde det väl inte bli iallafall.
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Repetnoslack:
Ja, jag känner igen det där. När jag och Rex skulle hyra film ihop när vi var yngre ville jag ofta se något sentimentalt kärleksdravel medans Rex skulle se skräckfiml.
Ja, jag känner igen det där. När jag och Rex skulle hyra film ihop när vi var yngre ville jag ofta se något sentimentalt kärleksdravel medans Rex skulle se skräckfiml.
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
UY:
Ja, jag blev ofta tvungen att tryna honom i pizzan några gånger innan han gav med sig.
Ja, jag blev ofta tvungen att tryna honom i pizzan några gånger innan han gav med sig.

Om tecknade serier...
on 02/19/2005 at 13:13:42, GammalHardrockare wrote:UY:
[/quote]
Vad i Helvete! Du! din sillmjölke! Jojo....

Vad i Helvete! Du! din sillmjölke! Jojo....
-
- Levertransplanterad
Om tecknade serier...
Jodå Rex, du grät som ett barn.