Jävla mysigt
Moderator: hakan
Jävla mysigt
Just nu är himlen blå där jag bor. Solen har börjat gå ner lite smått och lyser orange över snön som kom i går. Samtidigt sitter jag och tittar ut genom fönstret och slösurfar.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
I Stockholm har +graderna slagit till så det är en satans sörja ute, det blåser kallt som fan och himlen är grå.
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
UY:
Ja, det där lät faktiskt jävligt mysigt.
Ja, det där lät faktiskt jävligt mysigt.
Jävla mysigt
Så har det varit i norra dalarna ända sen december. men nu i februari har det äntligen frysit på och kommit snö.ozzman wrote:I Stockholm har +graderna slagit till så det är en satans sörja ute, det blåser kallt som fan och himlen är grå.
Last edited by uy on 19 Feb 2005, 19:34, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jävla mysigt
Jävligt mysigt.
jag har alltid velat bo i småland. Har aldrig varit där, men de säger att naturen där e oslagbart vacker
jag har alltid velat bo i småland. Har aldrig varit där, men de säger att naturen där e oslagbart vacker
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Spekpanna:
Men det är ändå inte mycket som slår Skåne och södra Lappland på sommaren.
Jönköping är en jävligt fin stad men du bör undvika småländska höglandet, där blir det jävulskt kallt på vintrarna.Småland
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Hellboy:
Det tror du bara för att du aldrig har lämnat stan.
Det tror du bara för att du aldrig har lämnat stan.
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Hellboy:
Men allvarligt talat, har du inte varit längre bort i Sverige än till Rex?
Men allvarligt talat, har du inte varit längre bort i Sverige än till Rex?
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Hellboy:
Men va fan, det finns 285 kommuner och du har bara besökt tre-fyra stycken! Dags att du tar dig i kragen alltså!
Men va fan, det finns 285 kommuner och du har bara besökt tre-fyra stycken! Dags att du tar dig i kragen alltså!
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Hellboy:
Men va fan, besök riktiga städer någon gång som t ex Helsingborg, Karlstad, Örebro och liknande!
Stockholm...
Men va fan, besök riktiga städer någon gång som t ex Helsingborg, Karlstad, Örebro och liknande!
Stockholm...

Jävla mysigt
GammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Jönköping är en jävligt fin stad men du bör undvika småländska höglandet, där blir det jävulskt kallt på vintrarna.
Asocial som man är så hade jag tänk undvika städer. Vill bo på landet med närmsta granne 2 mil bort.
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Spekpanna:
Jo, men det finns många andra mysiga och trevliga ställen i Småland, men det är mest städer jag känner till. I östra Småland skulle jag tro att du hittar det du söker.
Utanför Oskarshamn har du ju mindre småsamhällen som t ex Krisdala och liknande. Där är det vackert. Lite avsides bara men vackert som sagt.
Utefter Vätternkusten, runt Gränna är det också näst intill poetiskt vackert.
Jo, men det finns många andra mysiga och trevliga ställen i Småland, men det är mest städer jag känner till. I östra Småland skulle jag tro att du hittar det du söker.
Utanför Oskarshamn har du ju mindre småsamhällen som t ex Krisdala och liknande. Där är det vackert. Lite avsides bara men vackert som sagt.
Utefter Vätternkusten, runt Gränna är det också näst intill poetiskt vackert.
Jävla mysigt
ok. låter bra. Jag funderar på att ta en tur dit i sommar och se mig runt. Lite kaffe i en termos, trangiakök och ett tvåmannatält.
Last edited by Långis on 20 Feb 2005, 13:04, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Jävla mysigt
Spekpanna:
Men vart bodde du då?
Och glöm som sagt inte att kolla in vätternkusten på den östra sidan direkt efter Jönköping. Kör något som kallas "Turistvägen", skit i motorvägen.
Men vart bodde du då?
Och glöm som sagt inte att kolla in vätternkusten på den östra sidan direkt efter Jönköping. Kör något som kallas "Turistvägen", skit i motorvägen.
Jävla mysigt
on 02/20/2005 at 15:34:40, GammalHardrockare wrote:Spekpanna:
Men vart bodde du då?
Och glöm som sagt inte att kolla in vätternkusten på den östra sidan direkt efter Jönköping. Kör något som kallas "Turistvägen", skit i motorvägen. [/quote]
Jag bor strax utanför Östersund så det är en liten bit att åka, men det e det nog värt. Jag ska kolla upp det där med Turistvägen.
Men vart bodde du då?
Och glöm som sagt inte att kolla in vätternkusten på den östra sidan direkt efter Jönköping. Kör något som kallas "Turistvägen", skit i motorvägen. [/quote]
Jag bor strax utanför Östersund så det är en liten bit att åka, men det e det nog värt. Jag ska kolla upp det där med Turistvägen.