Min fråga är om det kanske finns typ något fotoalbum eller liknande som man kan lägga upp och länka till.
Jag är så jävla kass på data så det är inte sant, det måste vara enkelt om det ska bli av.
Hur fanken ska jag göra

Det beror lite på, webhotell som t.ex. Loopia, är väldigt bra, kostar runt 1000kr om året. Sedan finns det ju lite billigare och gratis alternativ. Om jag ska göra en hemsida vill jag att webbhotellet ska ha stöd för PHP och MySQL. Ett domännamn kostar allt från ca: 40-130kr om året beroende på vilken toppdomän du vill ha (.se,.com.nu etc.).2meterhansson wrote:Ja jag ska fundera lite, förresten, vad kostar vebhotell och domännamn då.
Jag tänkte ju att du kan ju göra som hårdrockaren och slänga upp bilderna i en blogg, så slipper du hålla på att programmera hemsidor och betala för webbhotell.2meterhansson wrote:Jaha! ja jag kanske ska bli en bloggare eller njaaaa.
Kom med mer förslag för bövelen.
Trevligt! Det var en fin samling du hade, men jag förmodar att har mer som du inte fotat ännu. Förresten, såldes inte Legal Bootleg via postorder den med? Hur som helst ska jag kika in där ibland för att se om du lagt ut nya bilder.2meterhansson wrote:Det här med pixbox var ju riktigt enkelt, nu har jag något att pyssla med så jag slipper vara ute i det vackra vädret (ironi) på min lediga tid.
Här har ni en länk, om ni vill titta hur albumet växer fram
http://www.pixbox.se/usr_show_id165482_ ... rder1.html
Aha, man måste klicka på varje bild för att se kommentarer![]()
Ja för fanken! Jag länkar mer än gärna. Det ska bli trevligt att få se din samling, den har ju varit lite höljt i dunkel.2meterhansson wrote:Långpanna:
Det där såg riktigt enkelt ut, det klarar nog till och med en klant som jag.
Sen kanske man kan få lägga upp en länk här och kanske en på din sida