Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ELN »

Ledig idag, fredag, men ska jobba imorn...
... inte kul
hakan
Obotlig alkoholist

Fredag igen!

Post by hakan »

Heeej era jävla kuksugare!

Ikväll är det fredag, och jag tänkte ronka lite som vanligt! Image

Snart ska vi ut ett killgäng och hälla i oss en penibelt hög dos av alkohol, röka cigarr, och sedan lever man djävul resten av kvällen och vaknar dagen därpå och känner sig som en trafikdödad grävling.

Men det gör inget - eftersom jag även är tablettmissbrukare så tar jag bara ett par kodeintabletter och blir efter en stund helt lycklig och normal igen vid 11-tiden. Det är kemi på högsta nivå, mina vänner! Image
Last edited by hakan on 29 May 2009, 22:17, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

Här sitter jag och surfar lite och för omväxlingsskull dricker jag ett par öl. Norrlands guld dynamit, det är grejor det Image
hakan
Obotlig alkoholist

Fredag igen!

Post by hakan »

Facit lördag:
Drick inte alkohol. Image
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

Vafan sa du inte det till mig igår? Då hade mycket varit vunnet,framförallt hälsomässigt......
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

Ja,vafan,jag tog ett par semesterdagar,kunde inte hålla mig Image Så idag är det Fredag alltså,så skönt.......
ozzman
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ozzman »

on 06/03/2009 at 19:58:16, rex wrote:Ja,vafan,jag tog ett par semesterdagar,kunde inte hålla mig Image Så idag är det Fredag alltså,så skönt....... [/quote]

Hur fan skall det bli nån ordning i det här landet när folk är lediga hela tiden till höger och vänster.
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

on 06/03/2009 at 20:37:27, Josey Wales wrote:Hur fan skall det bli nån ordning i det här landet när folk är lediga hela tiden till höger och vänster.
[/quote]

Vet inte? Dra iväg ett mejl till Thatcher eller Reagan och fråga Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
Ja,vafan,jag tog ett par semesterdagar,kunde inte hålla mig Så idag är det Fredag alltså,så skönt
Och vad ska du göra under dessa dagar då? Fylla dem med äventyr och galna upptåg som vanligt?

-"Vad gör du under dina lediga dagar?"
Frågade jag Rex en dag när jag såg honom sitta på en sten och glo på en gran.
-"Det är fullt upp! Jag har bl a ett myggbett som jag brukar klia på!"
Svarade Rex och log lyckligt. Rex verkade vara en man som var helt tillfreds med tillvaron.
Jag bestämde mig för att gå vidare.
-"Jag tvättar husvagnen ibland också!"
Ropade Rex efter mig. Jaja, det räcker nu.
-"Och gräsmattan! Den måste klippas också!"
Last edited by gammalhardrockare on 03 Jun 2009, 21:07, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ozzman »

Rex:

Ja, det skulle vara nåt det. Eller åtminstone en Jarl Hjalmarsson eller en Bohman.

GH:
Då förstår jag varför du och Rex är kompisar. Om jag inte minns fel så skrev du i din blogg att du kunde sitta och titta in i väggen en hel dag. Kaka söker maka, eller vad brukar man säja.
hakan
Obotlig alkoholist

Fredag igen!

Post by hakan »

För min del är det barnhelg.. börjar idag, fortsätter till söndag e.m., ingen alkohol såklart. Levern jublar!
Imorgon (fredag) blir det förmodligen borås djurpark, om det är fint väder. Hoppas det.

Ha en bra helg, era försupna kukronkare! Image
EDIT: till GH och JW
http://www.youtube.com/watch?v=j9AfACmI ... re=related
Last edited by hakan on 04 Jun 2009, 10:35, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ozzman »

on 06/04/2009 at 10:13:05, Hakan wrote: ! Image
EDIT: till GH och JW
http://www.youtube.com/watch?v=j9AfACmI ... re=related [/quote]

Tack för den! Det var en klassiekr som nästan glömt bort.
rex
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by rex »

Har dragits med en jobbig sommarflunsa (svin?) några dagar,men nu skall den drivas ut! GH mellanlandar här och bjuder på Taxfreesprit idag,skall bli kul att se vad han kostar på sina vänner,Jeltsin Bag-in-Box kanske? Image
Last edited by rex on 12 Jun 2009, 14:07, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by ozzman »

Jag har precis jobbat min första vecka och jag måste säja att fredagar får en helt annan innebörd när man jobbar jämfört med när man går hemma. Går man hemma är det i stort sett bara en dag som vilken som helst, möjligen att man dricker lite mer öl.
När man jobbar så är ju fredag rena himmelriket. det hade jag närapå glömt.

Ikväll blir det grillfest i regnet. Imorgon bitti golf kl 6.30, så grillfesten får bli städad.
På Söndag har vi 4-års kalas för dottern med hela jävvla dagisgruppen. Vi hade räknat med att några skulle vara ute med båter eller vara på sina lantställen, men icke. Inte en enda har tackat nej så det blir 17 ungar, puuuuh. Tack och lov så har vi hyrt lokal att vara i.
E-M
Levertransplanterad

Fredag igen!

Post by E-M »

JW:

Håller med! Jag har ju gått hemma nu i flera månader och efter bara två veckors arbete så känns fredagen som en räddande ängel, för att det räcker med att stå ut och sedan är man ledig ett par dagar. Man ser verkligen fram emot helgen på ett helt annat sätt. När jag inte jobbade var det nästan tvärtom Image

Jag är lite extra glad för i tisdags fick jag tillbaks 6850kr i skatteåterbäring Image Industrin jag jobbar på drar nämligen för mycket skatt, men det gör inte mig något. Man kan lämna in en A-skattesedel om man vill att de ska dra exakt rätt, men det är ju roligt att få igen en del pengar längre fram så att säga.

Eftersom jag är ekonomisk så tänker jag inte spendera alla pengar. Jag hade tänkt att kanske unna mig lite RAM-minnen (4GB) till datorn för en femhundralapp. Men mycket mer blir det inte. Ska köpa lite delar till bilen med men det skulle jag ju ha gjort i vilket fall.
Last edited by E-M on 12 Jun 2009, 17:32, edited 1 time in total.
Post Reply