Testar bara
Testar bara
grattis uy, jag ligger dig i hälarna! (ganska långt bak, men endå)
Testar bara
Var inte orolig, Spekpanna. Jag ska inte slå dig. Hårt. 

Skitarna ska va' lika långa i år
Testar bara
[font=Verdana]
[/font]
Edit: Gick ju inte.

Edit: Gick ju inte.
Last edited by uy on 19 Feb 2005, 22:14, edited 1 time in total.
Testar bara
on 02/19/2005 at 22:45:47, hellboy wrote:just det ja,epa-traktorn skall vara såld också
[/quote]
Räknas det om man inte har haft någon?

Räknas det om man inte har haft någon?
Testar bara
on 02/19/2005 at 22:55:14, hellboy wrote:uy:nej,då får du köpa en och sälja,så är det om man kommer från dalarna,dalarna..... [/quote]
Jag kanske kan få köpa din

Jag kanske kan få köpa din

-
- Levertransplanterad
Testar bara
Hellboy:
EPA-traktor är en kulturyttring. Men sådant begriper inte du som kommer från en landsända där det är adidasbrallor, plastsandaler, byfåneluva och "ey yo svenne!" och "Zup nigga?" som gäller.
EPA-traktor är en kulturyttring. Men sådant begriper inte du som kommer från en landsända där det är adidasbrallor, plastsandaler, byfåneluva och "ey yo svenne!" och "Zup nigga?" som gäller.
Testar bara
on 02/19/2005 at 23:13:41, hellboy wrote:uy:jag har ingen och har aldrig haft någon. [/quote]
Nä,såpass leksaker räcker väl inte normen till,får vi hoppas.
Nä,såpass leksaker räcker väl inte normen till,får vi hoppas.
-
- Levertransplanterad
Testar bara
on 02/19/2005 at 22:45:47, hellboy wrote:3.du skall ha könshår som sitter ihop med håret på bröstet.
[/quote]
Hur fan ser din anatomi ut egentligen
Jag kan inte ens tänka mej hur en människokropp skall vara konstruerad för att det du skriver skall vara möjligt
[/quote]
Hur fan ser din anatomi ut egentligen

Jag kan inte ens tänka mej hur en människokropp skall vara konstruerad för att det du skriver skall vara möjligt

Testar bara
on 02/19/2005 at 23:27:56, hellboy wrote:uy:nej jag har eller har haft alla andra saker på listan,ditt yngel.
[/quote]
Könssjukdommar?

Könssjukdommar?

-
- Levertransplanterad
Testar bara
Va fan är en raggarsträng?
-
- Levertransplanterad
Testar bara
on 02/20/2005 at 16:30:56, hellboy wrote:raggarsträngen knyter ihop dessa två områden på kroppen. [/quote]
Hur fan lyckas du knyta ihop könshår och brösthår med hjälp av raggarsträngen? Använder du någon speciell typ av knut, råbandsknop kanske?
Hur fan lyckas du knyta ihop könshår och brösthår med hjälp av raggarsträngen? Använder du någon speciell typ av knut, råbandsknop kanske?