Snusar ni?
Moderator: hakan
Snusar ni?
Men är det inte bara att ge fan i att köpa snus för att sluta?. Fast jag har aldrig varit beroende, så jag vet inte.
Skitarna ska va' lika långa i år
Snusar ni?
on 02/18/2005 at 19:11:49, Jungbacka Erik wrote:Du får väl skaffa dej snusande vänner också, så får du snusa gratis
Har nån förresten testat Gellivare Snusfabriks snussatser? Tänkte beställa en sats och testa. Billigare blir det, men undrar hur smaken är. [/quote]
Har inte testat,men skall man gå på hur dessa nya Snussorter smakar så är jag misstrogen

Har inte testat,men skall man gå på hur dessa nya Snussorter smakar så är jag misstrogen

-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Min sambos kusin har provat sådana där snussatser och dom verkar fungera bra.
Last edited by ozzman on 19 Feb 2005, 18:32, edited 1 time in total.
Snusar ni?
on 02/17/2005 at 04:05:14, LumberJack wrote:Tuggbussar däremot kör dom med både i gamla kobojjsarfilmer och i Lucky Luke. T.o.m Clint Eastwood har setts med dessa. Med andra ord så är det coolt! [/quote]
Just det! Därför har jag köpt riktig gammaldags tuggtobak"Red Man" från staterna........mycket gott och coolt som sagt..........
Just det! Därför har jag köpt riktig gammaldags tuggtobak"Red Man" från staterna........mycket gott och coolt som sagt..........
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Och när i helvete var du över till "staterna"?
Det är möjligtvis inte "Big Red" du menar? Den där vakuumpackade korven...

Snusar ni?
on 02/20/2005 at 12:03:54, GammalHardrockare wrote:Rex:
[/quote]
Nänä RED MAN heter det,jag var till Karlstad i helgen och ramlade på det,finns inte överallt precis.

Nänä RED MAN heter det,jag var till Karlstad i helgen och ramlade på det,finns inte överallt precis.
Snusar ni?
on 02/20/2005 at 12:03:54, GammalHardrockare wrote:Det är möjligtvis inte "Big Red" du menar? Den där vakuumpackade korven...
[/quote]
Provade du den? Det gjorde jag,den var inte så god.

Provade du den? Det gjorde jag,den var inte så god.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Nej för helvete, jag vågade inte!
Minns du den där driven med micrade hamburgare som de hade i början av åttiotalet?
Vad kallades de där hamburgarna? Jag vill minnas att det blev totalt fiasko men jag tyckte de var goda som fan. Man blev dock inte mätt men det blir man å andra sidan aldrig när man käkar ute.
Minns du den där driven med micrade hamburgare som de hade i början av åttiotalet?
Vad kallades de där hamburgarna? Jag vill minnas att det blev totalt fiasko men jag tyckte de var goda som fan. Man blev dock inte mätt men det blir man å andra sidan aldrig när man käkar ute.
Snusar ni?
on 02/20/2005 at 12:15:22, GammalHardrockare wrote:Rex:
Vad kallades de där hamburgarna? Jag vill minnas att det blev totalt fiasko men jag tyckte de var goda som fan. Man blev dock inte mätt men det blir man å andra sidan aldrig när man käkar ute. [/quote]
Ja,jag minns dom.....åt en jävla massa såna när jag jobbade på en tapp i början av 80' var alltid gamla och frostskadade vill jag minnas.
Vad kallades de där hamburgarna? Jag vill minnas att det blev totalt fiasko men jag tyckte de var goda som fan. Man blev dock inte mätt men det blir man å andra sidan aldrig när man käkar ute. [/quote]
Ja,jag minns dom.....åt en jävla massa såna när jag jobbade på en tapp i början av 80' var alltid gamla och frostskadade vill jag minnas.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Ja, de var omväxlande glödheta och frostiga inuti, men goda i alla fall!
Det var på den tiden när micro och microsnabbmat var något nytt och spännande. Idag har alla skiten hemma och kostar väl bara en fjärdedel av vad det kostade då. Skulle nog slå ännu sämre idag...
Ja, de var omväxlande glödheta och frostiga inuti, men goda i alla fall!
Det var på den tiden när micro och microsnabbmat var något nytt och spännande. Idag har alla skiten hemma och kostar väl bara en fjärdedel av vad det kostade då. Skulle nog slå ännu sämre idag...

Snusar ni?
Micrad mat öht är inget vidare,det stjäl en hel del smak faktiskt.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Nja... Billys blir ju alltid läckrare om man micrar dem. Sådär mjuka, blöta och läckra!
Nja... Billys blir ju alltid läckrare om man micrar dem. Sådär mjuka, blöta och läckra!
Snusar ni?
Kan väl hända,om man gillar det.........men smak tar det bort iaf.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Kör du dina Billys i ugnen?
Kör du dina Billys i ugnen?
Snusar ni?
Nä,det är för masigt men de skulle bli godare om jag gjorde det.