Filmtips!
Moderator: hakan
Filmtips!
Härligt! Det var precis vad jag eftersökte, har ytterst tråkigt här ikväll.
Jag hyr den med en gång!
Tänkte kontra med ett tips: The Fall.
En stuntman i 20-talsrulle kommer in på sjukhus efter att ha skadat sig, träffar en liten flicka och de inleder en vänskapsrelation. Han börjar berätta en saga för henne, en saga som snart visar sig ha mer kopplingar till verkligheten än man kan tro.
En oerhört vacker film om vänskap, fantasi osv.osv. Sevärd!
Jag hyr den med en gång!
Tänkte kontra med ett tips: The Fall.
En stuntman i 20-talsrulle kommer in på sjukhus efter att ha skadat sig, träffar en liten flicka och de inleder en vänskapsrelation. Han börjar berätta en saga för henne, en saga som snart visar sig ha mer kopplingar till verkligheten än man kan tro.
En oerhört vacker film om vänskap, fantasi osv.osv. Sevärd!
Last edited by Långis on 04 Jul 2009, 21:33, edited 1 time in total.
Filmtips!
Kan tipsa om Green Mile och Forrest Gump som ta mig i arslet måste va dom bästa, alltså riktigt bra filmerna någonsin, Tom Hanks i toppform.
Annars såg jag smala sussi nyss, jävligt kul för att va svensk
Annars såg jag smala sussi nyss, jävligt kul för att va svensk

-
- Glad amatör
Filmtips!
Kenny begins är faktiskt rolig 
The Curious Case of Benjamin Button är faktiskt också bra, men jag vet inte om det är för att jag är tjej. Ni kanske kommer tycka den är långtråkig.
Cadillac Records borde ni också se!
http://www.filmtipset.se/film/cadillac-records.html

The Curious Case of Benjamin Button är faktiskt också bra, men jag vet inte om det är för att jag är tjej. Ni kanske kommer tycka den är långtråkig.
Cadillac Records borde ni också se!
http://www.filmtipset.se/film/cadillac-records.html
-
- Levertransplanterad
Filmtips!
Jag var på bio förra veckan, kollade på Transformers 2. Den var bra, fast jag kan tycka att den blir lite väl barnslig ibland. Sammantaget så får den 3,5 av 5 ståkukar!
Annars rekommenderar jag starkt filmerna som nämnts av föregående postare:
The green mile
Forrest Gump
Benjamin Button
Gran Torino
Annars rekommenderar jag starkt filmerna som nämnts av föregående postare:
The green mile
Forrest Gump
Benjamin Button
Gran Torino
Last edited by E-M on 05 Jul 2009, 23:38, edited 1 time in total.
Filmtips!
En intressant film, men jag satt för det mesta och störde mig på små detaljer, som skulle ha varit en realistisk film från början... Ingen favorit här...MusOrkestern wrote:Kenny begins är faktiskt rolig
Tittar för tillfället på "21", en film om ett gäng ungdomar som ger sig av till Las Vegas för att tjäna storkovan på att räkna kort. Hyfsad film.
Last edited by Långis on 06 Jul 2009, 01:00, edited 1 time in total.