on 02/20/2005 at 12:10:37, GammalHardrockare wrote:I Västsverige så håller man antingen på Frölunda eller Färjestad.
Själv så skiter jag komplett i sådant där men jag ville ändå säga något.
Skulle någon däremot nämna något stockholmsslag så skulle inte den personen bli så värst gammal skulle jag tro.
Själv så tycker jag att Färjestad har de vackraste och mest ovanliga färgerna men det är väl det enda jag noterar, för övrigt så ser jag bara några grabbar på helrör som jagar en lite svart plasttrissa över en konstgjord is. [/quote]
"Det är bögig med lila", en inte helt ovanlig hejasramsa när gnällkärringen Loob och våldsbrottslingens fjollor är ute och besöker arenor utanför Värmland.
Klädval.
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Klädval.
Last edited by lumberjack on 21 Feb 2005, 14:32, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Klädval.
on 02/20/2005 at 18:27:46, LumberJack wrote:"Det är bögig med lila", en inte helt ovanlig hejasramsa när gnällkärringen Loob och våldsbrottslingen fjollor är ute och besöker arenor utanför Värmland. [/quote]
Under SM-finalerna -83 så hade "bögigt med lila" framstått som något för en sagostund på dagis.
Enligt Håkan Loob själv så lider han fortfarande av behandlingen han och brodern fick utstå under den matchserien.
Under SM-finalerna -83 så hade "bögigt med lila" framstått som något för en sagostund på dagis.
Enligt Håkan Loob själv så lider han fortfarande av behandlingen han och brodern fick utstå under den matchserien.