Snusar ni?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Vad? Hur jobbigt kan det va att låta dem ligga femton minuter i en vanlig ugn istället för tre minuter i en micro?
Vad? Hur jobbigt kan det va att låta dem ligga femton minuter i en vanlig ugn istället för tre minuter i en micro?
Snusar ni?
Billys är ju SNABBMAT eller hur?
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rex:
Enligt mig så är Billys gourmémat.
Enligt mig så är Billys gourmémat.
Snusar ni?
Ugnen ska ju bli varm också, tar minst 30 minuter innan pizzan blir klar. Skulle värma en matlåda i en ugn en gång, tog över 45 minuter 

-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
on 02/20/2005 at 15:44:14, GammalHardrockare wrote:Rex:
Enligt mig så är Billys gourmémat. [/quote]

Den där går nästan in på citat-avdelningen
Enligt mig så är Billys gourmémat. [/quote]

Den där går nästan in på citat-avdelningen
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Ozzman:
Jo, men de är läckra, eller hur?

-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
on 02/21/2005 at 13:35:45, GammalHardrockare wrote:Ozzman:
[/quote]
Njaaa, om jag skall vara snäll så kan jag sträcka mej till att kalla Billy's för "en inte allt för vidrig bukfylla".
Det finns många fryspizzor som är godare bl.a. Signums som också är relativt billiga, fast dom blir inget bra i micro.

Njaaa, om jag skall vara snäll så kan jag sträcka mej till att kalla Billy's för "en inte allt för vidrig bukfylla".
Det finns många fryspizzor som är godare bl.a. Signums som också är relativt billiga, fast dom blir inget bra i micro.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Ozzman:
Signums...? Är det de där som är lite billigare och inte så feta? Ja, de är helt ok de också!
Signums...? Är det de där som är lite billigare och inte så feta? Ja, de är helt ok de också!
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
on 02/21/2005 at 13:55:46, GammalHardrockare wrote:Ozzman:
Signums...? Är det de där som är lite billigare och inte så feta? Ja, de är helt ok de också! [/quote]
Dom är runda och brukar kosta 45 kr för tre stycken men dom är större än en Billys så kilopriset blir ungefär detsamma.
Signums...? Är det de där som är lite billigare och inte så feta? Ja, de är helt ok de också! [/quote]
Dom är runda och brukar kosta 45 kr för tre stycken men dom är större än en Billys så kilopriset blir ungefär detsamma.
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Ozzman:
Men du har väl prövat "Big one - Classic"? Ljuvligt läckra! Riktig "finmat"!
Men du har väl prövat "Big one - Classic"? Ljuvligt läckra! Riktig "finmat"!
-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Rockarn:
Nej dom har jag aldrig provat.
Jag spolar ner mina "big ones" i toaletten utan att smaka först
Nej dom har jag aldrig provat.
Jag spolar ner mina "big ones" i toaletten utan att smaka först

Snusar ni?
NU jävlar,har jag hittat RIKTIG tuggtobak "RED MAN" heter den,ända från Kentucky USA!!!!!!!!!! Kanongod,rekommenderas!
Snusar ni?
Faan,den är ju full av socker! Va lessamt....... 

-
- Levertransplanterad
Snusar ni?
Nix, jag hade en för liten överläpp i tonåren, så prillan rann ut hela tiden 
Nej, ärligt tala, så har jag aldrig riktigt känt mej manad, till att börja. Det kostar ju en slant att bli fast i något tobaksbruk och dessa pengar har jag nog aldrig haft, då jag nästan alltid är barskrapad.
Ni snusare, har säkert redan varit inne på Bengt Sändhs snussida och köpt hans "snussatser", men jag lägger en länk ändå.
http://www.snus-bengt.se/

Nej, ärligt tala, så har jag aldrig riktigt känt mej manad, till att börja. Det kostar ju en slant att bli fast i något tobaksbruk och dessa pengar har jag nog aldrig haft, då jag nästan alltid är barskrapad.
Ni snusare, har säkert redan varit inne på Bengt Sändhs snussida och köpt hans "snussatser", men jag lägger en länk ändå.
http://www.snus-bengt.se/
Snusar ni?
har inte köpt nån snussats av honom, men däremot en lite snusdosa i nysilver med texten "Snus och mus är mitt förtjus. kaffe och pitt är gummans."