Lester C Garreth - Ralla Rock?
-
- Obotlig alkoholist
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Ja, visst är det Lester!
Detta är en av flera outgivna låtar som cirkulerar bland fansen.

Skitarna ska va' lika långa i år
Japp, bra låt. Ganska snyggt gjord video till låten förresten. 

Jaha, ser man på, ännu en trevlig cover (kallas de så när man bara tar melodin?) på Johnny B. Goode. Jävla härligt sväng och bränngo' text, kan lätt läggas till bland favoriterna runt torget om lörda' kvällarna 
På tal om alla dessa Johnny B. Goode covers gillar jag Pistvakt & the Pjäxpistol's version Jan E é bra

På tal om alla dessa Johnny B. Goode covers gillar jag Pistvakt & the Pjäxpistol's version Jan E é bra

Visst är det en cover, fast inte på Johnny B Gode. Originalet heter "Let it rock". http://www.youtube.com/watch?v=FNvhn6ZIXZQELN wrote:Jaha, ser man på, ännu en trevlig cover (kallas de så när man bara tar melodin?) på Johnny B. Goode.
Skitarna ska va' lika långa i år
Se på fan!
Jag är ju inte så musikaliskt begåvad, men trodde ändå mig veta att det var Johhny B. Goode. Jaja ännu ett bakslag för den som evigt försöker 

-
- Levertransplanterad
Rallar Rock heter den
Jag tror att allt detta outgivna från LCG kommer från mig från början... Lustigt att se hur det sprids trots att mottagarna lovar och lovar.
Men det är väl inget negativt egentligen, kul att folk får höra. Tänker mest på att man knappast kan ha förtroende för nån numera.
Men det är väl inget negativt egentligen, kul att folk får höra. Tänker mest på att man knappast kan ha förtroende för nån numera.
-
- Levertransplanterad
hur Mycket Outgivet med LCG har du?Långpanna wrote:Jag tror att allt detta outgivna från LCG kommer från mig från början... Lustigt att se hur det sprids trots att mottagarna lovar och lovar.
och vem har du fått de i från?
Det borde vara ett fyrtiotal låtar. det kommer från en person som på ett eller annat sätt var involverad i inspelningarna.Herrskogstrand wrote:hur Mycket Outgivet med LCG har du?
och vem har du fått de i från?
-
- Levertransplanterad
Skulle du kunna vara snäl och skicka låtarna till mig?Långpanna wrote:Det borde vara ett fyrtiotal låtar. det kommer från en person som på ett eller annat sätt var involverad i inspelningarna.
-
- Obotlig alkoholist
Trodde det var omöjligt att få tag i de outgivna. 

Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.