Söker en bild
-
- Levertransplanterad
Söker en bild
Jag söker ett foto på Errol då han var 20 gammal och hållr en gitarr, bilden finns på omslaget till "Just like an eagle"
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Söker en bild
Du menar den där bilden när han står i trädgårdenPer Hummer wrote:Jag söker ett foto på Errol då han var 20 gammal och hållr en gitarr, bilden finns på omslaget till "Just like an eagle"
-
- Levertransplanterad
Söker en bild
Ja, den som jag skulle fixa åt dig, men tyvärr så hittade jag den inteHerrskogstrand wrote:Du menar den där bilden när han står i trädgården

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Söker en bild
Här är denPer Hummer wrote:Jag söker ett foto på Errol då han var 20 gammal och hållr en gitarr, bilden finns på omslaget till "Just like an eagle"

Last edited by herrskogstrand on 19 Feb 2011, 18:07, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Söker en bild
Precis den jag syftadeHerrskogstrand wrote:Här är den
![]()