Negerjäv'll
Enda låten Errol ångrade att han gjorde, kan förstå det med tanke på att låten kan misstolkas ordentligt, men förstår man bara ironin i den så förstår man att låten faktiskt driver med rasister, inte med människor som har mörk hudfärg.
Ta och klipp dig
En låt som är i mitt tycke väldigt rolig eftersom jag själv har långt hår och min far brukar sjunga den mot mig. Ungefär samma sak som med negerjäv'll, driver mest med folk som tar för stor vara på sin moral istället för att njuta av livet.
Jag vill runka balle
En helt fantastisk låt där man hör vilken fantastisk sångröst Errol hade, denna låten är för mig en kultklassiker, man kan verkligen fråga sig varför han aldrig gav ut denna igen. Absolut underbar låt.
Come give me your lovin
En låt som gavs ut igen på "E. Hitler och Luftwaffe nummer 1", fast med bättre ljudkvalité. Väldigt skön låt som driver med Elvis Presley på ett väldigt roligt, Glenn Wish kan slänga sig i väggen, Errol var Sveriges svar på Elvis.
Kärleken e stor
En romantisk låt med ett väldigt roligt och charmigt rim som man nog hade kunnat spela för sin flickvän, denna låten är inte alls grov på något sätt.
Hubbes Norton Sport
En instrumental bit som är väldigt skön, personligen gillar jag instrumentalt, väldigt underskattat.
Pitten står
Ja vad ska man säga, typiskt Errol när han inte hade något att göra, han sitter(?) och sjunger "Pitten den står, pitten den flaxar" och så vidare.
Jag har en kraftig saftig röv
En väldigt skön låt som även är föregångare till "Teenage love" som var med på albumet "Gasen i botten". En låt där stackars Efraim Barkbit sjunger om problemen hans enorma bak ställer till problem för honom. Samma sak som med "Jag vill runka balle", man kan undra varför han inte gav ut denna igen.
Ta mig i röven pojkar
Första gången i historien då Greve Von Boegroeff (eller Bögröv som han heter på denna kassetten) då han sjunger om sina behov och han betalar fyrahundra spänn om man gör greven till viljes. Väldigt skönt munspel som tyvärr inte var med på återutgivningen i "E. Hitler och Luftwaffe nummer 1".
Jag vill hem
Denna låten är kultur och precis som med låtarna "Jag vill runka balle" och "Jag har en kraftig saftig röv" så undrar jag varför Errol i hela världen inte gav ut denna igen. Så otroligt klockren text som dels driver med kändismusiker som bara spelar musik för att nå svensktoppen och som även träffar en som är för långt hemifrån.
Runka balle
Föregångaren till "Slicka fitta med Frisse Frissén" och ja vad ska man säga? Errol ville fylla ut bandet? Väldigt konstig låt där Errol sjunger om allt möjligt som har med sexuella saker att göra.
Jaha, det var den usla recensionen, bjud gärna ni också på en recension