Skulle gå och fika på stan igår och slog mig ned bredvid en kille jag kände ytligt. Han började prata om sina krämpor, sin sjukskrivning och i övrigt deprimerande ting (det är iofs en annan tråd, den om varför folk man just träffat inleder vänskapen med att tala om vad som är fel på dem).
Hursomhelst, Killen gick efter en stund och jag satt kvar och drack kaffe. I soffan snett till höger om mig sitter två unga tjejer och pratar. Jag sneglar lite på den blonda och lägger märke till att hon dragit upp sin tröja en bit och sitter och smeker sin navel.
Eftersom jag inte hade så mycket annat att göra och kände mig allmänt ensam där jag satt tog jag mig friheten att lyssna på samtalet.
Den blonda berättade om sin nya navelpercing. Tydligen gjorde det inte så farligt ont, men hade man otur kunde det orsaka bristningar om hon blev gravid.
Hon visade mer och mer av sin vackra mage samtidigt som hon berättade att hon funderade på att skaffa en tatuering, "sådär mellan skinkorna så att det går upp lite utanför troskanten"
Nu kommer vi till biten som verkligen fick mig att ramla av stolen. Den blonda sade sig dessutom fundera på en intimpercing, men var lite osäker, dels för att det kunde göra ont, men också för att hon var nervös inför den ställning hon skulle tvingas inta inför peringen.
När hon sade detta visade hon samtidigt för sin vän hur ställningen skulle se ut. Hon putade med brösten, bräsade på benen och lyfte upp rumpan så att man kunde se skiljelinjen mellan venusberget och de två skinkorna i de tajta byxorna.
Jag vet inte varför, men detta var för mig en väldigt erotiskt upplevelse som jag kommer leva länge på.
Har ni "råkat" höra något intressant samtal?
Samtal man "råkat" höra
Moderator: hakan
Samtal man "råkat" höra
Måste säga att du skriver väldigt bra och levande,man kan riktigt se scenen framför sig.Nej jag hör aldrig några samtal eftersom jag aldrig går ut bland folk 

-
- Levertransplanterad
Samtal man "råkat" höra
Spekpanna:
Jag har hört en del sådana där samtal, eller rättare sagt, jag har haft en del kvinnliga vänner och deras samtal har ibland gett mig ett ohyggligt stånd!
För några år sedan så hade jag förresten en ung kvinnlig arbetskamrat och hon var helt hopplös, jag tror hon jävlades medvetet med mig!
Hon var väldigt frispråkig och när hon hade varit ute en helg så kunde hon gladeligen berätta om sina sexäventyr, mycket ingående och målande. Som om inte det var nog så berättade hon en gång att hon brukade använda sig av en s.k. löskuk när "andan" föll på och började visa hur hon gjorde (!)
-"Hrm... Ja! Ja! Vi får nog gå ut och jobba färdigt nu!"
Sade jag och gick dubbelvikt med ståkuk resten av dagen...
Skrev jag förresten att hon bara var 21 år och mycket vacker?
Jag har hört en del sådana där samtal, eller rättare sagt, jag har haft en del kvinnliga vänner och deras samtal har ibland gett mig ett ohyggligt stånd!
För några år sedan så hade jag förresten en ung kvinnlig arbetskamrat och hon var helt hopplös, jag tror hon jävlades medvetet med mig!
Hon var väldigt frispråkig och när hon hade varit ute en helg så kunde hon gladeligen berätta om sina sexäventyr, mycket ingående och målande. Som om inte det var nog så berättade hon en gång att hon brukade använda sig av en s.k. löskuk när "andan" föll på och började visa hur hon gjorde (!)
-"Hrm... Ja! Ja! Vi får nog gå ut och jobba färdigt nu!"
Sade jag och gick dubbelvikt med ståkuk resten av dagen...
Skrev jag förresten att hon bara var 21 år och mycket vacker?
Samtal man "råkat" höra
Jag hörde när min syster och min kusin pratade om musik. Min syster: "Tycker du att (Jag hörde inte detta ord, men det var nog inget snällt) Eddie Meduza är bra?". Min kusin: "Några låtar, till exempel Heil Hitler". Jag tror min syster blev lite chockad.
Last edited by uy on 16 Apr 2005, 20:57, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år