Fredag igen!!
Moderator: hakan
Fredag igen!!
I kväll har jag slagit hål på en myt. Min kompisar säger att öl som har varit frusen är förstörd och odrickbar. Och när jag i går kväll skulle ta den sista ölen ur kylskåpet fick jag bryta loss den, då ölburken hade frusit fast i kylskåpets element. Men vad värre var: ölen var helt bottenfrusen!
Så jag ställde in ölen lite längre från elementet och lät den stå ett dygn. Och när jag öppnade den nu i kväll kunde jag enbart konstatera: Det går visst att dricka öl som har varit frusen. Den smakade bara en aning avslagen, men annars var det inget fel på ölen.
Så jag ställde in ölen lite längre från elementet och lät den stå ett dygn. Och när jag öppnade den nu i kväll kunde jag enbart konstatera: Det går visst att dricka öl som har varit frusen. Den smakade bara en aning avslagen, men annars var det inget fel på ölen.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fredag igen!!
Jaha männ.
Så sitter man här igen och dricker alkohol och läser inlägg.
Glögg och whisky från irland (single grain) helt okej, men tyvärr inget jag hade köpt själv.
Hur har ni det, GH, JW och alla andra bögar?
Så sitter man här igen och dricker alkohol och läser inlägg.
Glögg och whisky från irland (single grain) helt okej, men tyvärr inget jag hade köpt själv.

Hur har ni det, GH, JW och alla andra bögar?
Fredag igen!!
Hallå eller! Vad har hänt här? Har vi fått slut på fredagar i de här landet 

-
- Levertransplanterad
Fredag igen!!
on 03/02/2011 at 19:45:49, ELN wrote:Hallå eller! Vad har hänt här? Har vi fått slut på fredagar i de här landet
[/quote]
Inte fredag idag XD

Inte fredag idag XD
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Fredag igen!!
Nej de är väl en jäkla tur de, för annars blir nog inte chefen glas på måndag 

Fredag igen!!
Bara drygt 11 timmar kvar nu.

Fredag igen!!
Kanon! 

Fredag igen!!
Japp, om ett dygn nu har jag planer att vara bra på lyset. 

Fredag igen!!
En annan går med o hoppas 

-
- Obotlig alkoholist
Fredag igen!!
Haha själv så firar jag fredag redan idag. Sitter här och dricker en öl. 

Last edited by raggarjojje on 04 Mar 2011, 01:59, edited 1 time in total.
Fredag igen!!
NU är de fan fredag! 

Fredag igen!!
Jajjamän! Och jag provade 2 av ölen igår så jag vet att dom är OK.

Men det blir nog en tetra rödvin lite senare idag.

Men det blir nog en tetra rödvin lite senare idag.
Fredag igen!!
Jävlar vad tiden går fort ibland! Redan fredag igen och jag ska bara jobba till ca halv 3 idag.

Fredag igen!!
Jag slutade jobbet lite tidigare i dag, Eddie Meduza på Tv och en kall öl. Det enda som fattas mig nu vore möjligtvis en till öl. 

Skitarna ska va' lika långa i år