På de 15 minuter jag åker hem från jobbet råkade jag snappa upp detta. Dom sade att någon önskat Epa Traktorn med Matz Stefanz Med Lailaz, men råkade spela Eddies istället hade blivit smått kaos. Och då var dagens svenska klassiker Evert, MED EDDIE, och lite kuriosa och grejer. Mycket trevligt
ELN wrote:På de 15 minuter jag åker hem från jobbet råkade jag snappa upp detta. Dom sade att någon önskat Epa Traktorn med Matz Stefanz Med Lailaz, men råkade spela Eddies istället hade blivit smått kaos. Och då var dagens svenska klassiker Evert, MED EDDIE, och lite kuriosa och grejer. Mycket trevligt
Fan vad härligt Lite roligt med "olyckan" där, hände något liknande får några år sen innan Errol släppte ut plattan "Scoop", då spelade man "EPA-traktorn" med Eddie Meduza på "Ring så spelar vi"
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Ja jag lyckades som tur va precis höra det, brukar inte höra på Radio Bohuslän, den är lite för äldre så han sa de hade blivit ett jäkla liv där! Han hade något program med Mats med, i Matz Stefanz. Kanon att Eddie tilldelades veckans svenska klassiker, dessutom pratade han om Everts hus i Tidaholm och rekommenderade att alla skull åka dit =)