Ny moderator i bunkern!
-
- Site Admin
Ny moderator i bunkern!
Bunkern har fått en ny moderator i form av vår vän Hakan. Han delar nu enväldigt ut lösenordet till dom han finner lämpliga. Han är också moderator i baren.
Ny moderator i bunkern!
Hell Hakan!
Ny moderator i bunkern!
Jag får försöka förvalta detta på ett bra sätt. Som tur är så går det sällan över styr här, så det kommer gå bra. 

-
- Levertransplanterad
Ny moderator i bunkern!
Grattis Hakan!Hakan wrote:Jag får försöka förvalta detta på ett bra sätt. Som tur är så går det sällan över styr här, så det kommer gå bra.![]()

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Ny moderator i bunkern!
Tack PH!
-
- Levertransplanterad
Ny moderator i bunkern!
Grattis 

Ny moderator i bunkern!
Tack tack! =)
Ny moderator i bunkern!
Härligt! 

-
- Levertransplanterad
Ny moderator i bunkern!
Nu jävlar skall jag toktrolla i bunkern
Ny moderator i bunkern!
Som vanligt menar du?Josey Wales wrote:Nu jävlar skall jag toktrolla i bunkern

-
- Levertransplanterad
Ny moderator i bunkern!
Absolut! Jag fortsätter med att forma bokstäver till ord, ord till meningar och meningar till meningslösheterHakan wrote:Som vanligt menar du?![]()
Ny moderator i bunkern!
Vad är det som försiggår i denna mytomspunna bunkerrrrr? 

Ny moderator i bunkern!
I stort sett ingenting. Förut diskuterades det politik där, men efter att det fick en egen avdelning har inte bunkern använts så mycket.
Skitarna ska va' lika långa i år
Ny moderator i bunkern!
Jasså ja nä det verkar finnas vissa avdelningar som jag aldrig kan förstå 

Ny moderator i bunkern!
Målsättningen är att det ska vara möjligt att diskutera sådant som är "hemligt" för allmänheten. T.ex. en ny release av något Eddie-material, som ännu inte är officiellt.
De flesta inlägg handlar om hat mot diverse grupper eller företeelser, politiska inlägg och om droger.
Man kan t.ex. starta en tråd om hur långa kukar medlemmarna har, man kan dra extremt plumpa skämt, osv. utan att riskera att det "syns öppet". Det är väl tanken med Bunkern.
De flesta inlägg handlar om hat mot diverse grupper eller företeelser, politiska inlägg och om droger.
Man kan t.ex. starta en tråd om hur långa kukar medlemmarna har, man kan dra extremt plumpa skämt, osv. utan att riskera att det "syns öppet". Det är väl tanken med Bunkern.