Jag söker två låtar
Jag söker två låtar
Förresten, "Keep on dancing all night long" finns också i en annan version på "Compendia Ultima" också. Fast då är den väldigt uppspeedad. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Jag söker två låtar
on 04/27/2011 at 22:30:08, uy wrote:Förresten, "Keep on dancing all night long" finns också i en annan version på "Compendia Ultima" också. Fast då är den väldigt uppspeedad.
[/quote]
Har du den?

Har du den?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Jag söker två låtar
Jodå, någonstans i gömmorna. Jag kan leta fram den åt dig någon gång framöver. Just nu har jag fult upp med annat och hinner inte sitta vid datorn så mycket.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Jag söker två låtar
on 04/28/2011 at 21:27:36, uy wrote:Jodå, någonstans i gömmorna. Jag kan leta fram den åt dig någon gång framöver. Just nu har jag fult upp med annat och hinner inte sitta vid datorn så mycket. [/quote]
Man tackarrrr och lycka till med allt det som du håller på med nu'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Man tackarrrr och lycka till med allt det som du håller på med nu'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!