Helt makalöst roligt!

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad

Helt makalöst roligt!

Post by Evert Meduza »

Min lillasyster hade en lek i sin skola och det var en musiklek i stil med "Så ska det låta" som brukar gå på SVT, och en av låtarna som var med var "Gasen i botten"(!) med Eddie Meduza(!!!), hon var den enda som kunde den låten och hennes lag vann hela tävlingen. Image

Så jävla roligt säger bara!!! Att Errol's musik börjar tillåtas av lärare på skolan och att lärare lär barn om vem Eddie Meduza är och även roligt att min lillasyster vet mest om Errol på sin skola Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
mrrogerballis
Obotlig alkoholist

Helt makalöst roligt!

Post by mrrogerballis »

Per Hummer wrote:Min lillasyster hade en lek i sin skola och det var en musiklek i stil med "Så ska det låta" som brukar gå på SVT, och en av låtarna som var med var "Gasen i botten"(!) med Eddie Meduza(!!!), hon var den enda som kunde den låten och hennes lag vann hela tävlingen. Image

Så jävla roligt säger bara!!! Att Errol's musik börjar tillåtas av lärare på skolan och att lärare lär barn om vem Eddie Meduza är och även roligt att min lillasyster vet mest om Errol på sin skola Image
Grattis,som Leila sa han var väldigt pedagogisk,kan bara hålla med dig att dom borde införa ett EN-Ämne i dagens skola. Image
Långis

Helt makalöst roligt!

Post by Långis »

Riktigt roligt!
Post Reply