Här kommer min recension
Adjö, farväl
Väldigt sorglig låt som får mig att tänka på att Errol var tvungna att lämna oss för att komma tillbaka till sitt kungarike i himlen där han numera sitter och har det bättre än vad han hade det på jorden

Arrivederci Napoli
Den enda låten på kassetten när han sjunger på engelska eller "USA'iska" som Errol själv kallade sina låtar där han sjöng på engelska, fast nock (skånska för nog

Borde kallas lycka
Kanske den bästa låten på kassetten

Drömmar
Denna låt känner jag igen mig själv ordentligt i, finns många fina tjejer som jag tycker verkar bra eller som är snälla mot mig, fast oftast är de redan ihop med nån annan kille eller så duger jag bara inte åt dom, så därför så får jag drömma istället

På tredje sidan
Den kanske mest kontroversiella låten på denna kassett då det precis efter låten låter som kvinnor som stönar och skriker, ungefär som i en porrfilm

Fast innan slutet så är låten väldigt bra och sorglig, sån låt som handlar om att oftast är det svårare att glömma ett förhållande man haft innan än vad man kunde tro
Dalens ros
Skön inledning med "And now for something completely different" (Visste ni att Errol faktiskt var ett stort fan av humorgruppen Monty Python som jag verkligen rekommenderar för de som verkligen har en väldigt dum och tramsig humor

Lilla ängel
Så himla bra denna låten är

Jag har väntat på dig
Den svenska versionen av "I've been waiting for you" som i sin gavs ut på kassetten "Fortsättning följer"

Ge mig ett löfte
Tycker personligen att denna tyvärr är den sämsta låten på plattan, tycker han tramsar sig för mycket i denna och att han hade kunnat denna bättre om han bara hade varit mer seriös, inleds med nästan samma inledning som i "Dalens ros" och sen sjunger han med en väldigt konstig röst som han har remixat, håller inte alls samma klass som de andra låtarna på kassetten
Hallå Mari
Denna låt håller hög klass i mitt tycke, handlar om ett kärlekspar som det tyvärr inte slutade så lyckligt för då deras kärlek bara dog, ändå är de vänner än, förövrigt en underbart skön kör som Errol framför själv, själv älskar jag verkligen när Errol körar i sina låtar och denna är absolut inget undantag

Säg ingenting till Susanna
En låt som handlar om en man som har varit ute med en annan, en sån gång då man dansar och pussas med en annan tjej, fast man då inte vågar att tala om det för flickvännen sin då det ändå är henne man älskar mest, tycker även om denna också, gillar alla Errol's seriösa låtar som ni märker

Varför har du aldrig....
En som jag återigen känner igen mig i, har en gång haft ett förhållande och jag gjorde allt för henne och ändå så stack hon iväg med en annan, visserligen var han inte från Norge, men ändå

Öppna dörr'n
Den svenska versionen av "Let me in" som i sin tur var med på kassetten "Dubbelidioterna"

Bra som alla andra låtar på denna kassett, även den spårar i slutet då han sjunger om att han vill att vi ska köpa hans kassetter istället för att låta sin tjej öppna dörren in till henne
Så har det hänt igen
Så har det hänt igen, sista låten på kassetten och faktiskt den längsta då den är ca 4 minuter lång, väldigt bra återigen
Min personliga favorittopp-fem-lista av låtarna på denna kassetten utan rankning blir "Borde kallas lycka", "Drömmar", "Hallå Mari", "Lilla ängel" och "Arrevederci Napoli"

Då väntar jag på era recensioner era skojare