Samma kör
Samma kör
Jag hörde en låt igår som hade samma kör som i Fete Norstedt, givetvis glömde jag vilken de va men de gick i alla fall lite snabbare än originalkören och körde just de där: Bam bam fortsätt bidambam. Och jag tyckte de va konstigt att höra de där liksom.
-
- Levertransplanterad
Samma kör
Använd låt- och sketchsökartråden så kanske jag hjälper digELN wrote:Ingen som kommer på vilken låt detta är![]()
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Obotlig alkoholist
Samma kör
Funderar på om det är "im a no good writer"du tänker på?ELN wrote:Ingen som kommer på vilken låt detta är![]()
Det är ju samma musik som "fete Norstedt"fast lite långsammare.

Samma kör
Nej tyvärr, de va det jag med trodde när jag skulle leta upp låten igen men de var de ju inte, har för mig det var en med svensk text också, helskumt. En rätt vanlig låt var det med, men kommer fan inte på vilken det var...MrRogerBallis wrote:Funderar på om det är "im a no good writer"du tänker på?
Det är ju samma musik som "fete Norstedt"fast lite långsammare.![]()

Edit: dessutom går både kören o låten lite fortare än Fete Norsted
Last edited by ELN on 23 Nov 2011, 13:01, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Samma kör
Jag får väl försöka gnugga geniknölarna lite och se om jag kan komma på det dåELN wrote:Nej tyvärr, de va det jag med trodde när jag skulle leta upp låten igen men de var de ju inte, har för mig det var en med svensk text också, helskumt. En rätt vanlig låt var det med, men kommer fan inte på vilken det var...
Edit: dessutom går både kören o låten lite fortare än Fete Norsted

Samma kör
Ja vore bussigt, det är ju så störande att inte komma på det, o har liksom lyssnat igenom ca 300 låtar i efterhand för att höra den igen (körde "random" så får ju inte fram spellistan igen) har för mig att det va en låt i tema och stilmed "Ett och ett" samt "Hallå Louise" men minns inte helt 
Edit: OCH! De är en rätt vanlig låta jag hört rätt mycket tror jag, men aldrig tänkt på förr, det är liksom inte så framträdande i låten

Edit: OCH! De är en rätt vanlig låta jag hört rätt mycket tror jag, men aldrig tänkt på förr, det är liksom inte så framträdande i låten
Last edited by ELN on 23 Nov 2011, 18:02, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Samma kör
Låten "ett och ett blir faktiskt två"ELN wrote:Nu har jagg skummat igenom den mapp som jag spelade ifrån, men inte hittat låten än, så de är ingen av de låtar jag själv kunde ha som kandidater först..

Samma musiktakt som "sug mig mina drängar"
Kan det vara till nån hjälp?
-
- Obotlig alkoholist
Samma kör
"jag kramar min kudde"ELN wrote:Nja alltså de är något i stil med de två låtarna, de är ingen av de två alltså.

-
- Obotlig alkoholist
Samma kör
Det vaa laa tur det,man kan gräma i hjäl seck föur sånt jööELN wrote:Låten hittad av trådskaparen självMrRogerBallis du har PM
![]()