Senast sedda film?
-
- Site Admin
Senast sedda film?
The Transporter 2. Inte så bra som ettan, litet för överdrivna stunts.
Senast sedda film?
Och för några månader sen såg jag "Transporter 3" och den var FAKTISKT riktigt jäkla bra, se den!Ljungbacka Erik wrote:The Transporter 2. Inte så bra som ettan, litet för överdrivna stunts.
Såg filmen "Lock, stock and two smoking barrels" i förrgår, lite udda film som nog ändå kan uppskattas av många, den är kanske lite "B" men de finns många stora, kända skådisar i, bl.a. Jason Statham (lr hur de stavas, han från Transporter i alla fall, för att knyta ihop det) men de syns att väldigt mycket är inspelat i studio och så, men det ger mest en speciell känsla. Lite ledord är "Typiskt engelskt" o "Det ballar ur" de blir lite helsjukt av allt, rekommenderas starkt.

Senast sedda film?
Den tycker jag är mycket bra och jag gläder mig till att 2:an skall komma. Där ju bland annat Naomi Rapace(?) är medLjungbacka Erik wrote:Såg Sherlock Holmes (2009) igår. Vet inte riktigt vad jag ska tycka![]()

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Igår såg jag "Watchmen", så jävla bra, fast rå och snuskig som fan också (vilket en del av er nu lär tända på
)

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Senast sedda film?
Ja Vinnie Jones är ju med i denELN wrote: Såg filmen "Lock, stock and two smoking barrels" i förrgår, lite udda film som nog ändå kan uppskattas av många

Senast sedda film?
Jag såg en dansk film nyligen som hette någonting i stil med "Erik Nitche" eller något. Det var en sådan där härligt sjuk film, precis som en film ska vara! 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Gran Torino
Köpte den då folk här på forumet tyckte så mycket om den, man tackar varmt för tipset
Köpte den då folk här på forumet tyckte så mycket om den, man tackar varmt för tipset

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Såg "Sherlock Holmes, A game of shadows" på bio i fredags, ganska skojig var den ändå, även om jag inte hade några som helst förväntningar på den. 

Senast sedda film?
Det gjorde jag medEvert wrote:Gran Torino
Köpte den då folk här på forumet tyckte så mycket om den, man tackar varmt för tipset![]()

-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Maria Larssons eviga ögonblick
Synd att den aldrig blev nominerad till en Oscar.
Synd att den aldrig blev nominerad till en Oscar.
Senast sedda film?
Jag såg Transformers 3 i går, en helt okej film. Det är rätt klatt titta på alla stora bilgubbar som springer runt och slår sönder varandra. Annars är det väl mest av nostalgiska skäl, då jag brukade se den tecknade serien som gick på Tv när jag var liten.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Senaste filmen man nu såg var "Mary & Max". Definitivt min nya favorit bland animerade filmer.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
Såg alldeles nyligen "Clockwork Orange", en mycket brutal film.
-
- Levertransplanterad
Senast sedda film?
De senaste filmerna man nu såg var "From Dusk Till Down" och "The Kingdom".
Förstnämnde börjar jävligt bra och är jävligt bra, fast flippar ur som fan ungefär i mitten av filmen, fast slutet var jävligt häftigt.
Förstnämnde börjar jävligt bra och är jävligt bra, fast flippar ur som fan ungefär i mitten av filmen, fast slutet var jävligt häftigt.
Senast sedda film?
Kollade idag på den svenska stumfilmen "Häxan" från 1922.