VÄLDIGT intressant läsning på många sätt och vis. Jag måste erkänna att när jag först bara läste "Techno" fördes tankarna till mina tidiga tonårs tarvliga ursäkt till musik som bara dög att skaka väggarna hemma med, i form av enformigt dunkande eller remixer dömda att misslyckas. Jag kom emellertid snart på bättre tankar då det på senare tid kommit nya former av techno som jag kan uppskatta riktigt mycket när jag är på det humöret. Det först som jag verkligen tyckte om var Hardstyle, mer melodiskt och råare, jag som musikaliskt både blind och döv har svårt att förklara bättre. Lyssna på "Headhunterz" eller "Showtek" och avgör själva.
Det andra jag fastnade för var just Dupstep, som ju nämns i artikeln, och diverse varianter, jag är inte helt insatt i exakt vad som får kallas vad och kan inte namnge mer än en i denna genre (som jag i och för sig hört att det tvistas om det skall kallas Dupstep eller inte) men som jag tycker är bra. Och det är Skrillex, om möjligt ännu mer svårförklarat, fängslande kaos kanske, jag vet inte. Men i alla fall så tycker jag därför att det skall bli fruktansvärt intressant att höra vad Erik åstadkommer, och om någon får nys om hur, var o när man kan få tag i denna musik så lägg gärna upp det
Keep up the good work!