Jag hade ju också hellre sett att man använt sig av orginalet, jag tycker dock inte att det är nån stor sak. Särskilt inte på den här skivan eftersom Eddie Meduza i princip bara står i en liten ruta på framsidan. Hade det varit större text som en rubrik eller liknande hade det varit mer iögonfallande, nu tänker man knappt på det.
Japp, 21 Värsta loggan är grymt snygg, vad jag kan se är det väl samma som på Eddie Meduza & The Roaring Cadillacs, tror jag. Denna loggan borde de använt även om jag inte stör mig så mycket på den de har nu också, standard snitt eller inte.
Jag har förresten sett TV-reklam för plattan, en kort snutt, samt även fått reklam för den i ett reklamblad i brevlådan kallat "Plusset". Det är ett papper med ett antal olika annonser på. Ginza verkar ligga bakom reklamen. Kul att man satsat lite på reklam så att den förhoppningsvis säljer hyffsat. Nån mer som uppmärksammat detta? Det var dock inte många gånger som jag hann se reklamen på dumburken, och på reklambladet var den med en gång. Men ändå