http://www.expressen.se/nyheter/sasu-sa ... tt-prutta/
VM i skitprat
-
- Levertransplanterad
VM i skitprat
Minst en gång i livet måste jag delta i minst en av dessa tävlingar!Börje Lundin wrote:http://www.expressen.se/nyheter/sasu-sa ... tt-prutta/

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
-
- Levertransplanterad
VM i skitprat
Ha, ha, ha! Det kommer fram fler och fler företeelser ifrån verkligheten, som passar in på E. Hilters/ E. Meduzas värld. Bert Karlsson har ju både börjat med korv och grisar, en masturberande yrkeschaufför har kommit fram och nu detta.
Kul!
Kul!
-
- Helgfyllo
VM i skitprat
Ja man springer på lite avvikande företeelser då och då.. 
Nu har vi ju receptet för att kunna vinna, ärtsoppa och sur mjölk för vem vill inte ha chansen att vinna 32 burkar ärtsoppa och en skithusstol?

Nu har vi ju receptet för att kunna vinna, ärtsoppa och sur mjölk för vem vill inte ha chansen att vinna 32 burkar ärtsoppa och en skithusstol?

-
- Levertransplanterad
VM i skitprat
Jag vill ta chansen!Börje Lundin wrote:Ja man springer på lite avvikande företeelser då och då..
Nu har vi ju receptet för att kunna vinna, ärtsoppa och sur mjölk för vem vill inte ha chansen att vinna 32 burkar ärtsoppa och en skithusstol?![]()

Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
VM i skitprat
Vilda vrål från skithuset har fått en ny innebörd.... Vem kommer på att man ska vråla högt med röven och inte med munnen, endast finnar kan hitta på sånt här skoj!
Vad är OS i friidrott i jämförelse med detta?
Vad är OS i friidrott i jämförelse med detta?

VM i skitprat
Ja, kanske inte heter OS i friidrott, utan Olympiska Sommarspelen... där slapp ni rätta mig, men ni kanske har lika koll på idrott som mig? Alltså ungefär ingen koll alls...
Ja, hur som helst lyssnar jag hellre på VM i skitprat än kollar på sport....
Ja, hur som helst lyssnar jag hellre på VM i skitprat än kollar på sport....
-
- Helgfyllo
VM i skitprat
Håller med dig Magnus, det här är ÄKTA sport!