Jag har tråkiga nyheter, mina vänner. Tyvärr så måste vi skjuta på flytten tills i morgon. På grund av ett klantigt misstag från min sida måste jag konvertera alla inlägg en gång till. Misstaget var helt enkelt att jag skrev in namnet på bunkern på fel sätt, vilket ledde till att inga inlägg därifrån kom med i konverteringen. jag försökte åtgärda detta i efterhand, men det verkar helt omöjligt att importera inläggen utan att samtidigt radera alla andra inlägg på forumet. Så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och göra om konverteringen från början.
Konverteringen kommer ta precis lika lång tid, men allt annat är på plats på forumet, så jag sparar åtminstone några timmar.
I morgon, söndag någon gång på eftermiddagen/kvällen borde allting vara klart. Jag drar iväg ett mail till samtliga medlemmar när det är färdigt.
Tills dess har jag öppnat upp det här underforumet så att alla kan skriva och skrika ut sin frustration över förseningen.

tänk bara på att allt som skrivs här från och med nu kommer att försvinna när detta underforum väl har konverterats.