Moderator: hakan
Det händer inte så herrans mycket, jag eller någon annan får försöka komma på ett ämne som kan klicka igång hos folk.ELN wrote:Och nu är det fredag igen. Det var en herrans massa fredagar sedan jag var här sist. Först när man börjat jobba på riktigt man förstår hur mycket tid man hade som fattig student. Jag håller på att kolla igenom forumet lite här, men dristar mig ändå att fråga hur det står till med forumet nu för tiden?
Den som driver facebook-sidan Meduzaland.com kanske kunde länka till forumet då och då, så kanske vi fick lite nya medlemmar ocksåEvert Meduza wrote: Det händer inte så herrans mycket, jag eller någon annan får försöka komma på ett ämne som kan klicka igång hos folk.
Jag skall söka upp honom, ta en tång och knippa pungen på honom och säga åt honom att länka sidan oftare, annars skjuter jag skallen av honom.uy wrote:Den som driver facebook-sidan Meduzaland.com kanske kunde länka till forumet då och då, så kanske vi fick lite nya medlemmar ocksåEvert Meduza wrote: Det händer inte så herrans mycket, jag eller någon annan får försöka komma på ett ämne som kan klicka igång hos folk.
Nu har han postat, nu får vi hoppas på att vi får in fler medlemmar, gärna sådana som skriver något.uy wrote:Bra Hotat!
Tänk positivt, Rögle BK har kommit upp i högsta serien, heja Helsingborgs IF & Rögle BK.uy wrote:De nlängsta fredagen i mitt liv. Mitt kära Leksands IF har återigen åkt ur högsta serien.Tur att det finns starköl, som Evert Lundin en gång sade